PDA

Vis full versjon : November 2011 skravletråd!

Snartimål
03-11-2011, 00:51
Heisann "oldisser" :knegg:...her kommer en "oldis" til med spire i magen :rørt:. Jeg synes skravletråden var så uendelig lang at jeg tok meg den frihet og lage en ny, på opprordring fra Gulli ;)

Jeg er i uke 11 og venter baby i mai, dette blir mitt andre barn i "oldis-alder". Var 40 sist gang og blir 43 denne gangen ved termin :Puh: Har slitt med habituell abort siste året og flere blødninger i dette sv.sk. Nå håper jeg det skal gå bra for jeg passerte aldri uke 8 de gangene jeg mistet.

Jeg er fortiden sm og legen vil sm meg hele sv.sk pga det som jeg fortale over her. Så nå går jeg hjemme og koser meg og slapper av, men kvalmen og trøttheten merkes. Har gått ned 4 kg på tross av liten aktivitet og flere smådupper på dagene. Så dagene mine er litt kjedelige for tiden, går stortsett i det samme og jeg begynner å bli lei av å bare slappe av :knegg: Men jeg klager ikke for jeg får tross alt ta vare på meg selv og babyen, og den hadde det bra ved siste ul på mandag denne uken :)

Gulli_70
03-11-2011, 01:06
Får håpe du finner noe hyggelig å fylle dagene med, Snartimål. :)

Amaya
03-11-2011, 09:23
Synes det er så morsomt å se at det er liv i oldies gjengen også. Jeg har vært litt redd for at jeg blir veldig gammel med denne, jeg blir 39 ved termin. I tilegg vil jeg gjerne ha en til etter om vi får det til. Så var jeg med gutten min på 4 på håndballtrening her om dagen, og nesten alle foreldrene var folk jeg gikk på barne og ungdomsskole sammen med. Noen i mitt kull, og en del som var eldre. Er så godt å se at man ikke er alene om å ville ha barn selv om man er litt eldre.

Var på lekeland med poden her en dag og mamman min måtte forklare at hun ville ha bestemor pris. Unggutten i kassa sa at han turte ikke å spørre noen om de var besteforeldre lenger, for det kunne like godt være foreldre og han ville ikke fornærme noen:knegg:

mokkemikka
03-11-2011, 10:58