Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Blogger
Gammel

5+1

Postet 13-01-2014 kl 18:20 av Toni86
Fikk tilbake prøven på hCG den lå på 1800 på dag 19. Er veldig spent på hva den imorgen vil være. Har syykt murringer i dag..holder på å dø. Vet ikke om det er et positivt tegn eller negativt
Toni86 sin avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Toni86 er logget av
Gammel

4+3

Postet 08-01-2014 kl 15:21 av Toni86
I dag spottet jeg litt. Huff blir så bekymret..må nesten ringe legen imorgen, selvom jeg hater det. Føler at jeg maser sånn på dem

Har allerede spottet fra 4dpo-11 dpo, 13 dpo og i dag 18 dpo..kan det ikke slutte snart!!?? Jeg vil bare ha en frisk baby, jeg orker ikke å miste igjen hvorfor skal det være så vanskelig for meg...?
Toni86 sin avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Gammel

4+2

Postet 07-01-2014 kl 23:27 av Toni86
Tok en CB idag, den viste 2-3 uker på vei. Ble veldig glad. Hadde mye murringer og kramper i natt. Nyter foreløpig graviditeten uten ømme pupper og kvalme. Kan ikke si at jeg gleder meg til å bli kvaLM igjen. Idag er det akkurat 2 uker til jeg skal på UL. Gleder og gruer meg...har aldri sett et bankende hjerte før
Toni86 sin avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Gammel

3+5

Postet 04-01-2014 kl 22:38 av Toni86
Hjelp jeg er gravid igjen. Er både og på samme tid. Har de siste dagene etter at jeg fikk positiv test hatt ekstreme murringer og kramper nedover beina. I går var det så ille at jeg nesten ikke fikk sove. Har hatt vondt i halsen og det har verket i kroppen også de siste dagene. I dag har jeg omtrent ingen murringer lenger og er bedre i halsen. Bekymrer meg litt at jeg ikke kjenner noe fra livmora Men må prøve å slappe av og tenke på at det går bra til det motsatte er bevist
Toni86 sin avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Toni86 er logget av

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:59.