Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Blogger
Gammel

5+0 uker på vei

Postet 12-05-2009 kl 22:11 av Lita
Langt på vei: 5+0
Formen:Fortsatt og litt
Antall positive tester tatt: + 1

Jaja, testen er fortsatt veldig positiv - om mulig enda mer sterk enn sist..Nå kom streken så fort den var klar, har brukt litt tid før. Så ja, der er mer HCG enn før - men om det er noe garanti for at alt e ri orden? Kjenner fortsatt ingenting..

I dag har vi hatt en krangel som resulterte i to knuste glass ( ) over dugnad i barnehagen - vel, det endte med at vi dro alle tre, og så h jem litt tidligere slik at litjpia kom seg i seng i normaltid.. Vi har vasket vinduene, og jeg var halvt rusa på Jif Vindusspray etter halvannen time med vasking, stakkars barn i magen

Imorgen starter rotteracet, fram og tilbake i landet, besøke slekt og familie. Så nå har jeg vertfall ikke tid til å kjenne på symptomer Som kanskje er bra? Skal ikke ta flere tester nå,
...
Lita sin avatar
Hjelpeadmin
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Lita er logget av
Gammel

4+2

Postet 07-05-2009 kl 21:16 av Lita
Langt på vei: 4+2
Formen:
Antall positive tester tatt: + 1

Jeg synes det er litt vel skulle å opprette blogg, det er jo enda så tidlig at det kan gå galt - men håper det skal gå bra.. Til tross for iiiingen symptomer enda - deter det skumle. Med lille skatt hadde jeg jo supervondt i magen før jeg testet, menssmerter altså. Og trodde om det ikke var gravid jeg var, så var det nå noe alvorlig galt som burde sjekkes opp av lege - klarte knapt å karre meg til apoteket for en test. Og puppene da, de var så ømme at jeg ikek kunne ha på BH. Dagens tilstand er altså: Kjenner ikke noe, ingen plasser. Kjenner faktisk ingenting verken fysiskt eller psykisk. SKal det være slik? Helt..rett linje? Merkelig. Og ikke så mye som et stikk i magen, eller puppene - eller kvalme, eller.. Blir tullete. Og mer lett er det ikke å tenke på at jeg ikke fikk mage før ca. uke 18-19 forrige gang, og
...
Lita sin avatar
Hjelpeadmin
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Lita er logget av
Gammel

Bloggen om bitteliten!

Postet 07-05-2009 kl 21:08 av Lita
Ja, hvem skulle tro at vi skulle inn hit da! Neida, det var forsåvidt ingen overraskelse.. Vi ønsket oss jo et søsken til lille skatten som kom i 2006 - som forsåvidt ikke er så liten lengre Ønsket, så langt man kan ønske, var å få ei beibis med termin i Mai, men det klaffa jaggu litt før det Så da sitter vi her da, med termin i midten av Januar i stedenfor..

Denne gangen har vi rukket å kommet oss nesten til midten av 20-årene, fått en liten skapp på 2.5 år - har fortsatt pusen, og bor enda i Sør-Trøndelag. Enn så lenge. Forlovelsen vi gjorde ett år før lille skatt ble født har vi ikke fått gjort noe med, men nå som vi eeendelig er ferdig å utdanne oss etter 5 år håper vi at brikkene begynner å falle på plass.. Vi flytter snart, og det er superspennende å få med bitteliten på lasset

Så oppsummert; eggløsning 21. April i følge Fertility Friend - dog har det
...
Lita sin avatar
Hjelpeadmin
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Lita er logget av

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:07.