SnartMamma - Møteplassen

SnartMamma - Møteplassen (http://forum.snartmamma.com/index.php)
-   Røykekutt (http://forum.snartmamma.com/forumdisplay.php?f=58)
-   -   Meo`s røykesluttdagbok (http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=304478)

Meo 22-05-2008 22:00

Meo`s røykesluttdagbok

Jepp, jeg SKAL slutte. Første gangen klarte jeg det ikke før sent, og denne gangen skal jeg klare det fort :nemlig:

Jeg fikk positiv test for to dager siden. Røyket to røyk etter pos.test på testedagen, røyket en i går og en i dag. Jeg får verdens dårligste samvittighet etterpå, så bemerkninger gidder jeg ikke få nå, bare så det er sagt med en gang :sorry:

Men fra 15-20 om dagen, synes jeg dette er kjempe bra! :kry:

Men fy søren så vanskelig :rabla: Jeg har verdens beste motivasjon. Men morgenrøyken og etter middagrøyken savner jeg virkelig.

Men dette klarer jeg :tøff: (Prøve å få opp min egen tro på meg selv :knegg: )

Monikum 24-05-2008 09:24

Sv: Meo`s røykesluttdagbok

Masse lykke til :klemme:

Meo 24-05-2008 09:44

Takk :klemmer:
Røyket en i går også :flau: Men ikke røyket i dag enda (Kanskje ikke kjempe imponerende mtp at klokken er kvart på ti :knegg: )

Monikum 24-05-2008 11:20

Sitat:

Opprinnelig postet av meowouch (Innlegg 3710109)
Takk :klemmer:
Røyket en i går også :flau: Men ikke røyket i dag enda (Kanskje ikke kjempe imponerende mtp at klokken er kvart på ti :knegg: )

JEG synes det er imponerende jeg, for det første jeg tenker på om morran er røyk...
prøv å drøye litt lengre for hver dag i første omgang, så skal du se du kanskje greier deg helt uten etterhvert!!!

Meo 24-05-2008 11:46

Takk :nuss:
Står jo opp sånn i 7-8 tiden med toåringen, så det er jo noen timer da :knegg:

Jeg klarte bare holde meg til kvart på elleve da :sukk: Da sprakk jeg igjen.
Går det ann å si til meg selv at jeg kan røyke en røyk til i dag, og se hvor lenge jeg kan gå før den blir røyket? :gruble: Eller burde jeg fortelle meg selv at jeg ikke skal røyke noe mer før dette barnet er ute? For den tanken stresser meg :flau:

Jeg hadde kjempe lyst til å bare slutte tvert, og har uendelig dårlig samvittighet for å ikke ha gjort det :trist: Spesielt fordi jeg har mistet så mye, og jeg vil ikke miste en gang til :niks: Og kanskje det er større sannsynlighet for at jeg ikke klarer å holde på spiren når jeg tar den ene røyken? :leppe:

:gaah: Så mye man skal føle på en gang da :sparke:

Monikum 24-05-2008 22:12

Ta deg en til du, i stede for å gå rundt å ha det så forferdelig og bli stresset! det er jo ikke bra det heller!! Som jeg sa.. se hvor lenge mellom du greier deg i dag, og slå rekorden i morra!! Du blir sterkere og greier deg bedre for hver dag!!!!

Meo 24-05-2008 22:17

Takk for utrolig fine tilbakemeldinger :klemme:

Meo 24-05-2008 23:59

Jeg har nå gitt bort all røyken min og har ikke penger til å kjøpe ny :shock:

Charlies augustmirakel 29-08-2008 05:40

:-) :-)

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:00.