SnartMamma - Møteplassen

SnartMamma - Møteplassen (http://forum.snartmamma.com/index.php)
-   Surrogati- og adoptivforeldre (http://forum.snartmamma.com/forumdisplay.php?f=61)
-   -   Giz sin vei videre i USA. (http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=310762)

giz 30-07-2008 00:28

Giz sin vei videre i USA.

:lykkelig:
Tusen takk SM for at surrogat-og adoptivforeldre nå kan også få møtes her inne:blomst:
Håper at det vil komme mange inn hit,slik at det ikke blir så ensomt for meg. Det er litt spess når man ikke skal gå med barnet i sin egen mage,men vi er jo veldig gravide alikevel:hjerter:
Jeg startet opp alene på SG,og der er det nå mange for tiden,men jeg håper av hele mitt hjerte at alle blir snart gravide. Det er også noen som alt er det,men som enda ikke vet at man nå kan møtes her inne,men jeg skal nok si fra til dem;)
Ellers må andre bare lese og lære av meg hvis de ønsker,og spørsmål kan alle komme med:jupp:
Jeg skal skrive endel om vår prosess fra dag 1 her,men det er litt sent på kvelden til det akkurat nå. Men nå har ihvertfall jeg startet opp min tråd her inne:)
Håper at alt nå går bra med vår kjære surrogat Jen,og at jeg får bli her inne frem til fødselen i slutten av mars09:ber:

Sepsis 30-07-2008 06:06

Sv: Giz sin vei videre i USA.

Jeg gleder meg til å følge med på deres vei til å nå målet! Masse hell og lykke på veien!

mammatilanas 30-07-2008 06:40

Gleder meg til og følge deg Giz til slutten av mars 09:klemme:

Tjorven ♥ 30-07-2008 07:34

Dette er ihvertfall en tråd jeg skal følge med videre på!!

Når skal Jen til sin første UL? Kan det kanskje bli to? :hyper:

sunshine:) 30-07-2008 07:42

å gud så spennende.. man vet jo egentli utruli lite om surrogatmetoden.
tenk på de en plass i verden som skal føde sitt eget barn til noen helt fremmede...
er nok med ett sårt hjerte ja... men samtidig så kan dette være eneste løsningen til både surrogat og hun som skal bli moren.
tenke da på at surrogat faktisk får betalt for dette og kan skaffe seg ett "liv" er vel mange det... men som sagt, vet lite om dette.

jeg skal hvertfall følge med på denne tråden, og håper mange andre også gjør det:)

Venna 30-07-2008 07:44

:jippi:

Dette er kjempespennende Giz! Gleder meg til å følge dere "all the way"! :jupp:

Dali 30-07-2008 08:12

Veldig spennende å følge deg!

Snuppa 30-07-2008 08:23

Dette er jo überspennende :)

Masse lykke til. Gleder meg til å følge det.

Pusa 30-07-2008 09:05

:rørt: Det er så fantastisk Giz! Gleder meg til å følge dere under svangerskapet!

Emma-80 30-07-2008 09:08

Er det sant :rørt: Gratulerer såå mye, Giz, er så glad på deres vegne :klem:

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:51.