Diskusjon: Ein til her
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 04-09-2013, 09:21   #13
Nora H
Supermedlem

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,417
Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.
Sv: Ein til her

Så fantastisk å høre at alt endte godt for deg, Undrre! Og jeg trenger virkelig sånne positive historier nå, kjenner jeg. Med størst sannsynlighet går det bra, men det er som du sier, morkakeprøven og ventingen er forferdelig! Nå er det gått ett døgn siden prøven og sjansene for abort minker, det er en lettelse. Jeg grudde meg sånn til den prøven, brast i gråt inne hos jordmoren og legen da jeg skulle bestemme meg for om jeg ville ta den eller ikke. Jeg var så i tvil pga abortrisikoen, selv om den er liten. Etter at mannen min og jeg fikk snakket litt på tomannshånd kom vi frem til at det å ikke vite og gå å gruble er verre så vi takket derfor ja. Så nå er det å vente på svar. Legen sa at muligens allerede på fredag ville de første svarene være klare og han skulle da ringe meg. Utrolig nervepirrende dette her.