Diskusjon: Ang kateter
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 13-03-2012, 20:35   #11
melody
Seniormedlem

melody sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 1,552
melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ang kateter

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita84 Vis post
Jeg klarer heller ikke å se noen medisinsk årsak til at du ikke skal kunne få satt det inn etter bedøvelsen er gitt :hmm: (du vet det sikkert, men det blir brukt bedøvelse når du får kateter, slik at du ikke skal kjenne vondt ). Håper du får et svar du kan leve med, dumt å grue seg for slikt
Takk for svar
Nei, jeg viste ikke at en fikk bedøvelse før Er det krem? For er det sprøyte med bedøvelse, så vet jeg ikke hva som er værst Er ikke vanligvis redd for spøyter og stikk, men stikk i rygg og i underlivet er for meg
Håper inderlig de møter meg på ønsket mitt, for jeg gruer meg virkelig Kanskje en dum ting å grue for, men jeg klarer ikke å la være.