Vis ett enkelt innlegg
Gammel 26-05-2015, 13:43   #3
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,857
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hodemål- terminberegning

Sitat:
Opprinnelig postet av miss.ess Vis post
TUL blir jo beregnet utifra hodemål, magemål og lårbein så det er jo ikke hodemålet i seg selv som setter termin..
Nei, men her var det ihvertfall dett hun begrunnet endringen av termin med. Jeg ble flyttet frem 4 dager(det er ingenting, jeg vet), men det var ved bruk av 4,9. Og hun sa at hadde hun satt inn 5(som ble resultatet 3 av 4 målinger) så hadde terminen vært enda tidligere. Så da må jeg jo lure. Tenkte ikke over å spørre henne. Men jeg lurer nå veldig på hvor mye det kan ha å si, og hvor mye tidligere terminen hadde blitt om hun hadde plottet inn 5.