Vis ett enkelt innlegg
Gammel 11-03-2012, 12:06   #29
ibi
Veteranmedlem

ibi sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 4,325
Blogginnlegg: 1
ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med keisersnitt?! takknemlig for alle svar :)

Jeg ville også ventet med besøk til man selv føler man er klar for det. Noen er klar tidlige, andre er mer slitne - og det er vanskelig å si på forhånd hvordan man påvirkes av smertene også. Ikke planlegg noe, ta det heller på sparket og si at "nå kan dere komme, nå er jeg klar". Jeg har hatt tre veldig forskjellige KS og det er stor forskjell på både form og smerter også fra gang til gang.

Med første, gikk det ikke et døgn en gang før vi fikk besøk. Hun ble tatt med ks på kvelden, på formiddagen dagen etter, fikk vi første besøk. Både sambo sine foreldre, søster og min mamma og samboeren hennes. Jeg hadde så vidt vært oppe på morgenen og dusjet og vært på do, men var ellers mer eller mindre sengeliggende når de kom. Koselig, men slitsomt. Hadde det ikke vært for at det var lange reiseveger og de passet på å få til besøket i helgen når de hadde fri, så hadde jeg nok foretrukket å vente med besøket en dag...

Med andre, var det i grunn veldig greit. Det hadde akkurat vært besøksforbud på barsel pga svineinfluensaen, som ble opphevet når vi ble lagt inn. Men babyen kom på nfi og der var det fortsatt besøksforbud, så vi fikk ikke lov å ta i mot besøk før hun kom ned på barsel. Midt i jula var det også, så med lang reiseveg for enkelte, så ble det begrenset med besøk av den grunn også. Sambo og nybakt storesøster, samt broren hans og kona kom og besøkte oss på juleaften.

Denne gangen var det kun sambo, nybakte storesøstre og foreldrene til sambo som kom. Foreldrene hans kom etter et par dager. Akkurat passe, da fikk vi tid til å konsentrere oss om amming og at jeg skulle komme meg på beina igjen. Jeg fikk ikke lov å gå ut av sengen uten følge første dagen, så da var det greit å ikke ha besøk med en gang.
Lille overraskelse, termin 19.11.14

Sladrer med LykkeLi
ibi er logget av   Svar med sitat