Vis ett enkelt innlegg
Gammel 21-06-2005, 21:26   #42
Muffe
Medlem

Muffe sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vinterbro, Akershus/
Meldinger: 55
Muffe vil raskt nok bli berømt.Muffe vil raskt nok bli berømt.
Sv: Den Store Keisersnitttråden!

Hei Linee!

Så deilig at du har fått datoen! 6.september er jo en kjempedag, bare to dager før bursdagen min! Du er jo en rev på dette her, så da er det jo ingen sak
Sitat:
Men si fra til jordmoren din at hun spør dere der og da om pappa skal bli med eller bli hos deg. Det er ikke alltid så lett å bestemme seg for det på forhånd.
Kjempe! Det skal jeg skrive i ønskebrevet mitt med en gang Mm..når det gjelder sprøyta så er det en sprøytespiss på den lokalbedøvelsen også, så jeg er nok likevel ganske redd. Men jeg har fått embla plaster av legen, så kan jeg sikkert ta på det før de setter den lokal bedøvelsen..sikkert bare tull, MEN jeg er jo rimelig hehe. har sikret meg det til veneflonen(e) også. Er det to av dem?

Oj... Fragminsprøyte, nå har jeg lært noe nytt i dag også!

Huff... måtte på legevakta i dag å sy i foten sin..Han fikk trøbbel med en vinkelsliper. Heldigvis gikk det bra, ikke så stort kutt, men JEG fikk jo helt dilla..Ringte 113 og styra værre..og glemte sambo sine personalia. Hehe. Eneste jeg huska var fødselsdagen, navnet hans husket jeg ikke Så det ble han som måtte berolige meg, ikke omvendt.

Men det gikk bra og formen hans er fin.