Vis ett enkelt innlegg
Gammel 25-06-2005, 19:13   #49
Pokemon
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Den Store Keisersnitttråden!

Helt utrolig at ikke jeg har fått med meg denne tråden før! Her fikk jeg svar på mange ting jeg har lurt på.

Jeg har et hastesnitt i full narkose bak meg som ble foretatt for 8 år siden. Skal ikke gå i detalj på det nå - dette skal jo være en koselig tråd. Denne gangen skal jeg ta planlagt snitt, og etter hva jeg skjønner er det noe helt annet enn et hastesnitt. Selv om jeg gruer meg til smertene og til å komme igang med ammingen, så tror jeg det blir en annen opplevelse denne gangen. Bare det å få være våken under snittet og høre det første skriket (hvis ikke det er for mye vann i lungene da) tror jeg kommer til å bli veldig stort for meg. Sist gang følte jeg at jeg gikk glipp av hele fødselen.

Er det forresten noen som kan fortelle meg hvordan praksisen er på Ullevål i forhold til opphold på barsel vs. på sykehotellet? Har lest at det tilbys 3 dager på barsel og to dager på hotellet, men er man virkelig klar til å bli flyttet over til hotellet etter så kort tid? Og hvordan oppleves det å være på hotellet etter keisersnitt? Får man den hjelpen osv. man trenger? (Det var nemlig ikke noe hotell da jeg fødte sist, så jeg har ikke peiling)

Til Muffe: Jeg skal ta snitt på Ullevål dagen etter deg. Kanskje vi sees?

Nå er det bare 5 dager igjen!
  Svar med sitat