Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i april

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2010, 19:50   #1
nian
Seniormedlem

nian sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Jæren, Rogaland
Meldinger: 2,009
nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.
Menssmerter og kynnere..

Andre som har det?

For 11 dager siden var jeg en tur innom føden, pga menslignende smerter som kom i bølger + masse kynnere og vond korsrygg.
CTG ble tatt, viste kynnere, men ikke noe som var rier.
Innvendig UL viste lang og lukket livmorhals.

Dagen etterpå var jeg normal igjen, kjente ikke mer til menssmerter og mindre kynnere.

I dag har jeg det nokså likt igjen. Mens-lignende smerter som kommer og går (akkuratt som svake rier). + kynnere.

Jeg hadde ikke dette sist sv.skap. Vet jo at sv.skapene er forskjellige.. men, er dette normalt? Andre som også har det slik?
Det er ganske ubehagelig til tider..

11.11.06 ~ 15.04.10

Vida, Fluen & 4ever
nian er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-02-2010, 21:01   #2
Mimmi
Medlem

Mimmi sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 249
Mimmi er som en uslipt juvél.Mimmi er som en uslipt juvél.Mimmi er som en uslipt juvél.
Sv: Menssmerter og kynnere..

Jeg har hatt menssmerter siden uke 14 ca... Nevnte det for jordmor, var ikke noe å bekymre seg for sa hun. Forrige gang hadde jeg det på natten de 3 siste ukene før jeg fødte, så da syns jeg det var skummelt at det kom så tidlig nå. Men var mye sterkere den gangen, varte ikke kjempelenge men måtte puste meg gjennom dem. Ubehagelig nå også, men føler ikke at jeg må puste meg gjennom som forrige gang.

7. april 07 og 3. april 10
med Lillemo 77
Mimmi er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-02-2010, 21:32   #3
nøstebaby
Supermedlem

nøstebaby sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Vestlandet
Meldinger: 509
nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.

Jeg har ikke hatt kynnere de siste dagene, og jeg savner det nesten Jeg fikk en slags følelse av noe var i gang, og nå føler jeg meg ganske trygg i forhold til fødsel egentlig.. Fint om han holder seg inne ett par uker til da.

Kanskje du kan ringe føden ang kynnerene og smertene? Bedre å ringe en gang ekstra enn å gå å bekymre seg
nøstebaby er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-02-2010, 21:47   #4
lillemor2
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 209
lillemor2 har en aura rundt seg.lillemor2 har en aura rundt seg.lillemor2 har en aura rundt seg.

Jeg hadde det slik i svangerskap nr to. Masse kynnere og mens smerter to siste mnd, måtte ta tiden på de da jeg trodde det var veer. Jordmor sa at det var vanlig
lillemor2 er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 07:52   #5
Vida
Supermedlem

Medlem siden: May 2008
Sted: Stavanger
Meldinger: 539
Vida er fantastisk mot andre.Vida er fantastisk mot andre.Vida er fantastisk mot andre.Vida er fantastisk mot andre.Vida er fantastisk mot andre.Vida er fantastisk mot andre.Vida er fantastisk mot andre.Vida er fantastisk mot andre.

Nian... som nevnt før, jeg tror du føder før tiden....
Gammel 09-02-2010, 11:19   #6
nian
Seniormedlem

nian sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Jæren, Rogaland
Meldinger: 2,009
nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.nian har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vida Vis post
Nian... som nevnt før, jeg tror du føder før tiden....
Ja, du skal se at du får rett..
Håper inderlig det går noen uker til.

11.11.06 ~ 15.04.10

Vida, Fluen & 4ever
nian er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 14:39   #7
*Mariell*
Veteranmedlem

*Mariell* sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,731
*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har heller ingen slike smerter/kynnere. Tror faktisk jeg kansje hadde min første kynner dette svangerskapet i går, men føltes er som vondt i magen bare

Håper lillebror er tålmodig og venter en stund før han kommer ihvertfall

okt-02, sep-04 juni-06 og kom 11 april-10
Sladrer med Teoline og kikkid. Mor shopper
*Mariell* er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:03.