Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i april

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-02-2010, 20:14   #51
letme
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Stavanger
Meldinger: 658
letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.
Sv: ***Tirsdag***

Nydelig sparkebukse, kiemie

Hadde Reflex noen nøytrale farge klær også på salg nå? Eller bare rosa og blått?
Gammel 09-02-2010, 20:46   #52
Calexico
Medlem

Calexico sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 250
Calexico er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Mariell* Vis post
Siste fire ukene skal jeg hver uke! Det er ok da, for jeg skal ha modningsakupunktur og da må jeg være innom ofte
Jeg skal og ha modningsakupunktur mot slutten. Hvorfor må man følges opp tettere da? Må man si fra om det i god tid hos jordmor for å få tett oppfølging eller?
Gammel 09-02-2010, 21:07   #53
kiemie
Supermedlem

kiemie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Meldinger: 539
kiemie er som en lysfontene.kiemie er som en lysfontene.kiemie er som en lysfontene.kiemie er som en lysfontene.kiemie er som en lysfontene.

LETME: ja de hadde endel nøytrale farger også. det var 70 %av på mye, 49 kr bord og 99 kr bord så det var endel tilbud. På ull og!

med Fluen!
Ultralydbildene mine
Kiemie har shoppa litt
kiemie er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 21:17   #54
*Mariell*
Veteranmedlem

*Mariell* sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,731
*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Calexico Vis post
Jeg skal og ha modningsakupunktur mot slutten. Hvorfor må man følges opp tettere da? Må man si fra om det i god tid hos jordmor for å få tett oppfølging eller?
Neida, men er bare heldig og har en gratis jordmor som også setter modningsakupuntur - så derfor må jeg til henne hver uke

okt-02, sep-04 juni-06 og kom 11 april-10
Sladrer med Teoline og kikkid. Mor shopper
*Mariell* er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 21:34   #55
letme
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Stavanger
Meldinger: 658
letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.letme er fantastisk mot andre.

Mariell: hvilken jordmor er det du går til?
Gammel 09-02-2010, 22:36   #56
Calexico
Medlem

Calexico sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 250
Calexico er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Da er du heldig Mariell
Hvor ofte går man til modningsakupuntur?
Akupunktøren jeg går hos sa vi kunne begynne i uke 35.

Føler jeg bruker mye penger på akupunktur De første 12 ukene gikk jeg to ganger i uka, så en periode med en gang i uka og siden november har jeg gått annenhver/hver tredje uke. Og det koster jo 315 pr gang. Heldigvis fikk jeg det litt billigere da jeg gikk to ganger i uka.. Men er jo verdt det!
Gammel 09-02-2010, 23:41   #57
Mette-Helen
Supermedlem

Mette-Helen sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Kløfta
Meldinger: 666
Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-Helen har et ubeskrivelig bra rykte.

Så søt bukse kiemie! Skal jeg jaggu meg titte innom reflex i morgen, får jo aldri handlet nok
Men starter str på 74 der ell?

Sist endret av Mette-Helen; 09-02-2010 kl 23:44.
Mette-Helen er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:44.