Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Navn

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-02-2010, 17:44   #11
emin
VIP-medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 6,624
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Navneforslag trengs!

Erle er dessverre ikke samsvarende med hverken min eller mannens smak.

Mannen er skikkelig into Margit Sandemo, men da han foreslo Eliveva (etter Dolgs skytsengel) DA steila jeg. Meeeen....han snøfta bare da jeg påpekte at Elena også er en figur i en Sandemo-serie. Han har også foreslått Evangelina, som jeg synes blir for langt. Jeg foreslo Evelina istedet, men det var han ikke med på gitt.
Gammel 09-02-2010, 18:34   #12
dalia
Supermedlem

dalia sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Canada
Meldinger: 512
dalia har mye å være stolt av.dalia har mye å være stolt av.dalia har mye å være stolt av.dalia har mye å være stolt av.dalia har mye å være stolt av.dalia har mye å være stolt av.dalia har mye å være stolt av.dalia har mye å være stolt av.dalia har mye å være stolt av.

Hva med Ellinor ?

jeg synes det er saa fint jeg ellers holder jeg en knapp paa Elida....
Gammel 09-02-2010, 19:11   #13
Prøvende
Veteranmedlem

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: litt utenfor Oslo
Meldinger: 4,070
Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.Prøvende har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde Eirin langt oppe på listen vår, men vi var usikre på hvordan folk ville uttale det: "ei-riiin" eller "eirinn", så vi unngikk problemet. Om dette ikke er noe tema der dere bor ville jeg valgt Eirin!
Luringen~2010
Prøvende er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 19:38   #14
cezz
Medlem

cezz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 488
cezz er bare skikkelig grei.cezz er bare skikkelig grei.cezz er bare skikkelig grei.cezz er bare skikkelig grei.cezz er bare skikkelig grei.

Sitat:
Opprinnelig postet av emin Vis post
De andre to heter Elise og Emil, så jeg trenger forslag til navn som står i stil med søskenes. Det skal (selvsagt) være et navn som begynner med E, siden vi først har startet med det. Vi venter antagelig ei jente, ifølge UL.

Mannen steinstår på Elvira; jeg synes det skjærer mot de andre to. Selv heier jeg på

Erika
Eirin
Elina
Elena

Guttenavnet har vi klart; om det kommer ut en med tut så blir det Elias.

Hjelp?
Hehe, har hatt en hest som het Elvira, så det hadde ikke vært aktuelt her Erika og Elena synes jeg er fine navn, men liker også Embla og Elise.. tror jeg; skifter så navnesmak fra dag til dag, at jeg er jammen ikke sikker på om babyen i magen noen gang får noe navn,,

cezz er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 23:24   #15
Suzie Q
Seniormedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,388
Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.

Evangelina er nydelig, emin, men jeg utelot det for jeg synes det var litt langt i forhold til søsknene

Glemte Enona isted - det synes jeg også er fint
Gammel 10-02-2010, 19:50   #16
Tajel
Medlem

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 287
Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prøvende Vis post
Jeg hadde Eirin langt oppe på listen vår, men vi var usikre på hvordan folk ville uttale det: "ei-riiin" eller "eirinn", så vi unngikk problemet. Om dette ikke er noe tema der dere bor ville jeg valgt Eirin!
Eirin ble strøket fra listen av akurat samme grunn her...
Gammel 11-02-2010, 20:54   #17
*isa
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 141
*isa har en aura rundt seg.*isa har en aura rundt seg.

Elena er nydelig og passer perfekt til Elise og Emil.

MA - mai 2010
*isa er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:05.