Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-03-2012, 20:06   #1
nuts
Supermedlem

nuts sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,173
nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.nuts har et ubeskrivelig bra rykte.
tar dere lett til tårene?

Nå for tiden griner jeg for alt!! Litt irriterende for å si dét mildt!! Hvordan er det før dere?

4.juli 2015
nuts er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-03-2012, 20:37   #2
lillebjørn
Medlem

lillebjørn sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Frankrike
Meldinger: 223
lillebjørn vil raskt nok bli berømt.
Sv: tar dere lett til tårene?

Jepp. Hjemme, på jobb, på toget, av musikk sipper i vei! Fire ganger i dag...
Gammel 02-03-2012, 22:24   #3
Krølltopp
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 721
Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.Krølltopp har mye å være stolt av.

Jo, jeg har grått et par tre ganger siden jeg ble gravid. To av de pga at pusen min døde da. Så det var vel berettiget hehe.

06,08og12
Krølltopp er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-03-2012, 22:35   #4
Krissie
VIP-medlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 9,014
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sipper til Trinny og Susannah, Slankekrigen, The Voice, diverse barnefilmer.... you name it....

åh, og for ikke å glemme "P.S I love you".

Snuska 09/06 Klumpen 03/08 Tusta 09/12

Krissie er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-03-2012, 23:11   #5
♥ Pearly
VIP-medlem

♥ Pearly sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 5,088
♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.♥ Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er så emosjonell for tiden at jeg er sikkert ti ganger verre enn vanlige gravide, jeg er ekstrem og mannen sitter i sjokk av og til Men med den familiesituasjonen vår familie er i nå pga av mamma og meg i seg selv med adhd uten medesiner er bare som å la ei bombe eksplodere. Kan bare plutselig begynne å gråte ut av det blå for tiden.....utrolig irriterende
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 12:58.