Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mars

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-03-2012, 11:37   #1
Ønskebarnet86
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 258
Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.
Da var min lille keiserinne født <3

Hei jenter
Skulle vært innom her tidligere, men kom ikke hjem fra sykehuset før igår ettermiddag. Jeg er sliten, overveldet og lykkeligere enn noen sinne

Mandag 19.Mars kl.08:38 ble min lille keiserinne født ved Kongsvinger sykehus, planlagt keisersnitt. Hun veide 2760g og var 47cm lang.

Jeg synes keisersnittet ble en helt fantastisk fin opplevelse. Jeg var førstemann på operasjons-listen, så jeg og min kjære troppet opp på føden kl.07.00 Mandag morgen. Jeg ble lagt i en seng, satt i kateter og diverse nåler, så rullet vi ned kl.07:50.

Når jeg kom inn på operasjonssalen var jeg kjempenervøs, og skalv utrolig mye i hele kroppen. Min kjære ble med jordmor og barnepleier inn på garderobene for å skifte mens anesti-legen satt spinal-bedøvelsen i ryggen min. Den var vond, men fikk masse støtte og oppmuntring fra en søt dame som var der inne. Bedøvelsen satt inn med en gang, og beina begynte å forsvinne under meg iløpet av så sekunder. Mindre enn 5min etter at sprøyta ble satt var jeg lam fra midten av magen og ned. Så kom min kjære inn sammen med jordmor og barnepleier. Et skjermbrett ble satt opp foran ansiktet mitt og legen kom inn. Han fortalte at jeg ville kjenne at de tok på magen min, men ikke mer enn det.

Så vasket de magen min. Og før vi viste ordet av det sa legen "nå vil du kjenne et press" og PLOPP - der kom VERDENS NYDELIGSTE jente ut med et kraftig hyl så alle inne på operasjonsstua lo Hun ble holdt inn til ansiktet mitt slik at jeg fikk kysse, lukte å se på henne, så ble min kjære med inn på et rom ved siden av for å klippe resten av navlesnoren og kle på henne varme klær.

Så kom de inn til meg igjen iløpet av få minutter. Og der ble de i rundt 5-10min før de gikk opp på føden for å måle og veie mens jeg ble sydd ferdig.

Selve syingen tok rundt 20min. Deretter ble jeg rullet inn på overvåkingen/intensiven hvor en hyggelig sykepleier tok imot meg. Hun stelte meg litt og ringte opp til føden at "nå kan dere komme ned igjen".
Like etter kommer en stolt far inn sammen med verdens mest perfekte lille keiserinne

Etter rundt 4timer nede på overvåkningen ble vi kjørt opp til føden.
Å der har vi vært fra Mandag-Fredag... Og ALT har gått bra!
Har fått igang ammingen, selv om det er slitsomt og litt vanskelig, å må si at det er himmelsk deilig å komme hjem.

Livet kan ikke bli bedre
Vedlagte bilder
Filtype: jpg emilieamanda.jpg (45.7 KB, 14 visninger)
Ønskebarnet86 er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-03-2012, 11:48   #2
daim
Medlem

daim sin avatar

Meldinger: 185
daim er som en uslipt juvél.daim er som en uslipt juvél.daim er som en uslipt juvél.
Sv: Da var min lille keiserinne født <3

For en flott opplevelse godt at det du hadde gruer deg sånn til ble en flott opplevelse allikevel
Får ikke opp bildet enda,men har jo snekket på fb, og hun er jo så nydelig, kos dere <3

Daim og daimmannen koser seg med daimbiten.
31.03.12 <3

med tweety.
daim er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-03-2012, 17:19   #3
Ella!
Supermedlem

Ella! sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 620
Ella! har mye å være stolt av.Ella! har mye å være stolt av.Ella! har mye å være stolt av.Ella! har mye å være stolt av.Ella! har mye å være stolt av.Ella! har mye å være stolt av.Ella! har mye å være stolt av.Ella! har mye å være stolt av.Ella! har mye å være stolt av.

Gratulerer så masse, og så bra at opplevelsen ble fin for deg

Jeg har også tittet på Facebook, og prinsessa er nydelig

Frøken Fryd 08
med Daria, Kakao og Ms*Lucky84
Ella! er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-03-2012, 17:38   #4
Vilja_
Medlem

Vilja_ sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Haugesund
Meldinger: 247
Vilja_ har en aura rundt seg.Vilja_ har en aura rundt seg.

Gratulerer nok en gang med ei herlig lita jente Kan bare si som de andre her at hun er helt nydelig!!

Takk for at du delte fødselshistorien din
Gammel 24-03-2012, 19:01   #5
Daria
Seniormedlem

Daria sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,871
Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer igjen med den vesle keiserinnen! Det høres ut som en fin opplevelse.

Nydelig er hun!

Nyt den deilige første tiden sammen med det nye familiemedlemmet!

Daria er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-03-2012, 23:30   #6
lilleapril2012
Medlem

lilleapril2012 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 163
lilleapril2012 er bare skikkelig grei.lilleapril2012 er bare skikkelig grei.lilleapril2012 er bare skikkelig grei.lilleapril2012 er bare skikkelig grei.

Ååh, gratulerer sååå mye!!

Masse lykke til framover

Nyyydelig bebis du har fått

med Hæppi
lilleapril2012 er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-03-2012, 14:51   #7
SML
Medlem

SML sin avatar

Meldinger: 296
SML er et navn alle kjenner.SML er et navn alle kjenner.SML er et navn alle kjenner.SML er et navn alle kjenner.SML er et navn alle kjenner.SML er et navn alle kjenner.

Gratulerer så masse. Nyt tiden som kommer

Smil, Vestavind, Nanna, Zecita og Smaaen
SML er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-03-2012, 16:34   #8
Ønskebarnet86
Medlem

Meldinger: 258
Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.Ønskebarnet86 er et navn alle kjenner.

Tusen takk allesammen

Hun er nydelig, verdens vakreste i mine øyne.
Har fått helgen på meg nå, å begynner sakte men sikkert å komme meg rent fysisk. Hun sover sånn ca 3 timer om gangen, så våkner hun opp til belieskift og mat livet er hÆrlig!!!
Ønskebarnet86 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 11:56.