Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-04-2012, 20:24   #11
charlie_83
Seniormedlem

charlie_83 sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,693
charlie_83 har mye å være stolt av.charlie_83 har mye å være stolt av.charlie_83 har mye å være stolt av.charlie_83 har mye å være stolt av.charlie_83 har mye å være stolt av.charlie_83 har mye å være stolt av.charlie_83 har mye å være stolt av.charlie_83 har mye å være stolt av.charlie_83 har mye å være stolt av.
Sv: Hvor mange barn?

Her var jeg ferdig for en god stund etter nr 1, men som det sies, så blir det ikke som man har tenkt seg alltid. Mannen vil helst ha mange barn, men jeg tror ikke han vil ha meg gravid så mange ganger 2 er nok perfekt

charlie_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-04-2012, 20:30   #12
Connecta
Supermedlem

Connecta sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 804
Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.

Tja... Mannen måtte overtales lenge og vel for å være med på nr 3, så vi stopper den bevisste og planlagte babylagingen nå. Men jeg har hatt et fint svangerskap og syns det er uendelig vemodig å tenke "siste gang", så hvis det skulle skje et uhell så er den velkommen. Og det har mannen fått beskjed om. Minstefrøkna blir jo nærmest enebarn siden det er så stor aldersforskjell og det er litt trist.

Connecta er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-04-2012, 21:37   #13
Surremor
Medlem

Surremor sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Meldinger: 266
Surremor er bare skikkelig grei.Surremor er bare skikkelig grei.Surremor er bare skikkelig grei.Surremor er bare skikkelig grei.Surremor er bare skikkelig grei.

Her holdt det egentlig med 2 Men 3 mann kom overraskende på gett. Så nå etter denne graviditeten så er det veldig slutt på fabrikken her. Har tenkt å sterilisere meg etter denne Jeg blir lett gravid, t.o.m på prevansjon. Var nok en mening med at denne jenta skulle komme tror jeg Så er veldig redd om jeg noengang kommer til å ha et sexliv etter jeg er ferdig nå , så heller jeg steriliseres enn han. Er visst sikrere når damer steriliseres har jeg hørt, for menn kan det lettere gro sammen igjen.
Gammel 19-04-2012, 08:59   #14
Bambi
Medlem

Bambi sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Akershus
Meldinger: 178
Bambi vil raskt nok bli berømt.

Jeg syns to barn er perfekt og vi har vel egentlig blitt enige om at det er nok, men jeg syns også det er litt trist å tenke på at dette er siste gangen jeg er gravid, så jeg kan ikke med 100% sikkerhet si at dette er siste barn

Bambi er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-04-2012, 09:02   #15
gaupemor
Supermedlem

gaupemor sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 723
gaupemor er fantastisk mot andre.gaupemor er fantastisk mot andre.gaupemor er fantastisk mot andre.gaupemor er fantastisk mot andre.gaupemor er fantastisk mot andre.gaupemor er fantastisk mot andre.gaupemor er fantastisk mot andre.gaupemor er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bambi Vis post
Jeg syns to barn er perfekt og vi har vel egentlig blitt enige om at det er nok, men jeg syns også det er litt trist å tenke på at dette er siste gangen jeg er gravid, så jeg kan ikke med 100% sikkerhet si at dette er siste barn
signerer denne...

Sladrer med Krissie og LivsGnist
gaupemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-04-2012, 10:25   #16
2ne
Supermedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 806
2ne er fantastisk mot andre.2ne er fantastisk mot andre.2ne er fantastisk mot andre.2ne er fantastisk mot andre.2ne er fantastisk mot andre.2ne er fantastisk mot andre.2ne er fantastisk mot andre.

Har ikke lagt så mange planer om antallet på forhånd, men tre holder!! Skal ihvertfall aldri gå gravid igjen

Sa jeg sist å, hehe
2ne er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-04-2012, 10:38   #17
Pjusken78
Medlem

Pjusken78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Oslo
Meldinger: 208
Pjusken78 er som en uslipt juvél.Pjusken78 er som en uslipt juvél.Pjusken78 er som en uslipt juvél.Pjusken78 er som en uslipt juvél.

Her har vi bestandig tenkt 2-3.....sist vi pratet om det snakket vi om 2......men med fare for tvillinger neste gang, så belager vi oss på 3 Hvis det ikke blir tvillinger, ja så blir det med 2
Er jo litt av en prosess jeg må igjennom med tanke på at det er IVF, så derfor bare en gang til
Gammel 19-04-2012, 11:12   #18
Sea
Supermedlem

Sea sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 611
Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.

Jeg har lyst på tre, og det føles definitivt ikke som dette er siste gangen jeg går gravid (selv om jeg ikke synes det er noe stas å gå gravid ...)
Mannen har tidligere hatt lyst på to, men tror han begynner å få lyst på tre han også. Håper jeg virkelig, for som sagt, hodet mitt er ikke innstilt på å være ferdig allerede nå ...
Nå bør jeg vel se hvordan det går med fødtsel og en nyfødt i hus igjen, før jeg legger inn bestilling på nestemann
Sea er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-04-2012, 12:11   #19
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,525
Blogginnlegg: 27
LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.LivsGnist har en strålende fremtid.

Jeg er veldig glad for at meg og mannen er enige på forhånd om at vi tar de barna vi kan få. Er jo ikke en selvfølge at man får det "tallet" man setter seg. Vi håper på at vi kan få tre barn. Og får vi fler så får vi fler Men er så uendelig takknemlig for at vi får denne ene lille jenta. Og håper at hun kan få oppleve å få søsken. Og gjerne flere enn en brøster.
Gammel 19-04-2012, 16:26   #20
Sjøstjerne
Seniormedlem

Sjøstjerne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,115
Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.Sjøstjerne har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg setter strek når jeg har født 4 barn.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 03:04.