Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-07-2017, 11:38   #1
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
hyper Juliskravling 2017

Endelig er juli her, den månaden fleire av oss har termin! Rart å tenka på at snart er alle babyane her inne født. No er det jo allerede eit par babyar som har kome til verden før me kom til juli. Gratulerer så mykje til dei to nybakte mammaene! Me gledar oss til å høyra meir frå dåke, og håpar de vil dela fødselshistoriane med oss.

Riktig god sommar til alle nybakte og komande mammaer her inne! Håpar alle kjem med ei oppdatering her i løpet av månaden - både dei som har født, og dei av oss som fortsatt ventar!

Des. 12

Juli 17
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-07-2017, 11:51   #2
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Sv: Juliskravling 2017

Her hos meg er vel egentlig alt som før. Ingen tegn på fødsel enda, men eg har opplevd å få vonde kynnarar nokon få gangar i løpet av dei siste vekene. Synst det er litt skummelt, for eg har aldri opplevd det i mine to forrige svangerskap. Men det har skjedd så sjelden, og varer i max 1 minutt om gangen, så forhåpentligvis er det ikkje noko å bekymra seg for.

Eg er 36+5 i dag, så på måndag har eg kome til veke 37, og babyen blir ikkje lenger rekna som prematur om den skulle bli født då. Klarar liksom ikkje heilt å forestilla meg at eg har ein sprell levande liten baby i magen, som er ferdig utvikla og klar til å koma ut. Jentene mine på 8 og 4 år gledar seg også utrulig mykje til å bli storesøstre snart! Me har ein spennande månad i vente!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 01-07-2017 kl 11:54.
Gammel 16-07-2017, 13:30   #3
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Lillesøster hadde visst ingen planar om å venta heilt til termin. Allerede 11. juli 2017, 15 dagar før termin (38+1), ville ho ut og helsa på verden! E. var 3760 gram og 51 cm lang ved fødselen, og heilt perfekt!

Eg var ikkje forberedt på at noko skulle skje heilt enda, og var heller ikkje klar med alt eg skulle gjera før lillesøster kom. Men det har gått veldig fint likevel, og me kosar oss masse med lille E., sjølv om det er travelt å ha ein baby i hus igjen. Storesøstrene på 8 og 4 er veldig stolte, og vil hjelpa til og kosa så mykje som mulig med lillesøstera si.

Fødselshistorie kjem seinare, når eg får tid til å skriva den ned.

Des. 12

Juli 17
Gammel 16-07-2017, 23:59   #4
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Lillesøster hadde visst ingen planar om å venta heilt til termin. Allerede 11. juli 2017, 15 dagar før termin (38+1), ville ho ut og helsa på verden! E. var 3760 gram og 51 cm lang ved fødselen, og heilt perfekt!

Eg var ikkje forberedt på at noko skulle skje heilt enda, og var heller ikkje klar med alt eg skulle gjera før lillesøster kom. Men det har gått veldig fint likevel, og me kosar oss masse med lille E., sjølv om det er travelt å ha ein baby i hus igjen. Storesøstrene på 8 og 4 er veldig stolte, og vil hjelpa til og kosa så mykje som mulig med lillesøstera si.

Fødselshistorie kjem seinare, når eg får tid til å skriva den ned.
Gratulerer med jenta Mirabella
Endelig er hun her! Gleder meg til å lese fødselshistorien din når du er klar for å dele.
Nå er det vel bare meg igjen som ikke har født enda! 3 uker igjen til ks nå, så det er bare å holde ut
Gammel 17-07-2017, 14:11   #5
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Gratulerer med jenta Mirabella
Endelig er hun her! Gleder meg til å lese fødselshistorien din når du er klar for å dele.
Nå er det vel bare meg igjen som ikke har født enda! 3 uker igjen til ks nå, så det er bare å holde ut
Takk for det, ladyevot!

Ja, det er vel kanskje berre deg igjen, som ikkje har født enda? Folk har ikkje vore så flinke til å oppdatera her inne, så eg har mista litt oversikten. Spørs om det i det heile tatt blir fleire terminklubbar her inne heretter, for det ser ut til at forumet er i ferd med å dø heilt ut.

Eg lovar iallfall å oppdatera med fødselshistorien min her inne, før eg melder meg ut herfrå.

Des. 12

Juli 17
Gammel 05-08-2017, 23:50   #6
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Det er visst ingen her inne lenger, så då ser eg ikkje heilt poenget i å skriva ned heile fødselshistorien min.

Kort fortalt, hadde eg ein fin og ganske rask fødsel. Starta med at fostervatnet begynte å renna litt tidlig om morgonen, og eg hadde litt blodig slim i trusa. Riene starta nokre timar seinare. Når riene først begynte å bli ordentlig vonde, gjekk det fort. Dei 10 minuttane me sat i bilen på vei til sykehuset, var meir enn nok! Eg hadde nesten full åpning når me kom fram.

Vart litt intenst når riene plutselig vart så sterke. Men eg klarte meg uten nokon form for smertelindring. Litt over ein time etter at me kom til sykehuset, var lillesøster født! Ho var frisk og fin, og skreik med ein gang ho var ute.

Morkaka ville derimot ikkje ut. Jordmora prøvde alle slags mulige triks for å få ut morkaka, men ingenting virka. Etter ein time kom ein lege inn, og gjorde eit siste forsøk. Ho fekk den heller ikkje ut, så det enda med spinalbedøvelse og utskraping. Eg hadde då mista 1,9 liter blod, så eg var litt slapp etterpå, men kom meg heldigvis veldig raskt. Eg tar fortsatt jerntablettar, men føler meg heilt fin no.

No er lillesøster snart 4 veker gammal, og eg skjønnar ikkje heilt kor vekene har blitt av! Synst nettopp ho vart født. Me kosar oss masse med vesla, som stort sett er ein rolig og fornøyd baby.

Hadde vore kjekt å høyra korleis det går med dåke andre, men det er kanskje ingen andre som er innom her lenger? I så fall seier eg takk for meg her i juli-/augustklubben, og lykke til vidare til alle juli-/augustmammaer og babyar!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 05-08-2017 kl 23:54.
Gammel 05-08-2017, 23:58   #7
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Kort oppdatering fra meg:
I dag ble jeg mamma <3
Lillegutt orka ikke vente til mandag, så da vannet gikk i natt dro vi på føden.
Han kom til verden med keisersnitt tidlig i ettermiddag.
Jeg er forelska!!
Gammel 06-08-2017, 16:39   #8
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Kort oppdatering fra meg:
I dag ble jeg mamma <3
Lillegutt orka ikke vente til mandag, så da vannet gikk i natt dro vi på føden.
Han kom til verden med keisersnitt tidlig i ettermiddag.
Jeg er forelska!!
Gratulerer så mykje med gutten, ladyevot!

Des. 12

Juli 17
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:59.