Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-06-2017, 12:58   #1
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Sommarskravling i juni 2017

Hurra, endelig er sommaren her - den årstida der babyane våre skal bli født! No er det jammen ikkje lenge igjen til me har dei små, nyfødte gulla våre her hos oss. Me har ei spennande tid i vente!

Sol og fint ver her i dag - håpar det blir ein fin sommar!

Des. 12

Juli 17
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-06-2017, 22:32   #2
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.
Sv: Sommarskravling i juni 2017

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Hurra, endelig er sommaren her - den årstida der babyane våre skal bli født! No er det jammen ikkje lenge igjen til me har dei små, nyfødte gulla våre her hos oss. Me har ei spennande tid i vente!

Sol og fint ver her i dag - håpar det blir ein fin sommar!
Jaaaa, endelig juni
I dag er det 9 uker til planlagt KS, tiden går!
Plages med halsbrann, bekkenlåsning, noe jeg nå har startet behandling til kiropraktor for, og hovne bein... Men det er verdt det!! Gleder oss veldig til vi har lillegutt her
Skal på ny UL 22.06 og det er det vi ser mest frem mot nå. Blir spennende å "se" lillemann igjen en gang til før vi har han her på virkelig
Blir spennende fremover, håper på litt mer liv her inne!
Ser ut som det kommer godvær hit og nå, bare det ikke blir for varmt er jeg fornøyd
Gammel 08-06-2017, 00:10   #3
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

For en dag!
Sola skinner, og temperaturen har vist sommer for første gang i år.
Ble overrasket med kjempekoselig babyshower i dag, og har fått masse fint til både lillegutt og meg selv. Det ble både hjemmesydde babyklær, bleiekake, kosebamser, pledd, brystpumpe mm. Fikk grillmat, kaker og godsaker også. Så utrolig hyggelig å treffe alle vennene mine, ikke så ofte jeg får truffet alle samtidig

Håper dere har hatt en like flott dag som meg
Gammel 08-06-2017, 22:34   #4
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Så koselig å bli overraska med babyshower, ladyevot. Kjekt å få fine ting både til deg sjølv og babyen i magen.

Her berre regnar det for tida! Så send gjerne over litt sol og varme til meg.

I dag er eg 33+3, så vekene går raskt unna! Ny kontroll hos jordmor om eit par veker. Håpar ikkje veslejenta mi har snudd seg tilbake i seteleie. Det får ho ikkje lov til! Eg har nemlig kjent ganske mykje spark heilt nederst i magen den siste veka, så eg føler meg langt frå trygg på at ho fortsatt ligg med hovudet ned.

Håpar det går fint med dåke andre og! Enig i at det hadde vore kjekt med litt meir aktivitet her inne, no når der nærmar seg termin for oss alle.

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 08-06-2017 kl 22:51.
Gammel 17-06-2017, 08:49   #5
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.

Ja, nå kommer snart de vakre små 💕 Her er det bare dager igjen til keisersnitt. Veldig rart å tenke på at lillemann er her neste gang det er lørdag

Formen er god, vekta stiger med minst 1 kg i uka, men nå holder jeg på mye vann, så dette vil jo bli raskt borte etterpå. Legger inn ks historien når alt er overstått.
Gammel 17-06-2017, 16:07   #6
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Så spennande at det er så kort tid igjen for deg, Hunter! Kva dato er det du skal ha ks, og kor langt er du på vei då? Masse lykke til i veka som kjem!

Ja, du må oppdatera her inne når det heile er overstått. Tenk, snart har du lillebror i armane dine!

Des. 12

Juli 17
Gammel 19-06-2017, 16:10   #7
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Ja, nå kommer snart de vakre små 💕 Her er det bare dager igjen til keisersnitt. Veldig rart å tenke på at lillemann er her neste gang det er lørdag

Formen er god, vekta stiger med minst 1 kg i uka, men nå holder jeg på mye vann, så dette vil jo bli raskt borte etterpå. Legger inn ks historien når alt er overstått.
Lykke til med KS Hunter
Gleder oss til å høre fra deg når lillegutt er kommet
Gammel 20-06-2017, 22:05   #8
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.

Takk 💕 Har keisersnitt når jeg er 38+2, med andre ord på fredag
Gammel 20-06-2017, 22:18   #9
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Takk 💕 Har keisersnitt når jeg er 38+2, med andre ord på fredag
Masse lykke til på fredag! Eg skal tenka på deg - så gledar me oss til å høyra frå deg igjen etter fødselen!

Des. 12

Juli 17
Gammel 20-06-2017, 22:38   #10
Endelig2014
Medlem

Medlem siden: Mar 2014
Meldinger: 100
Endelig2014 er på vei til noe stort.

Hei og hå damer

Raskt innpå: lille frøkna ville ut i uke 36+1. Veide 3430 gram og var 50 cm lang. Vi har det veldig fint!! Det ble hva de kaller kaste KS, men jeg syns vi hadde god tid jeg

Er fortsatt på sykehuset og skriver på telefonen. Oppdaterer da jeg kommer hjem.

Lykke til alle tøffe damer!!
IVF nov 09, ICSI feb 10, ICSI aug 10, frys okt 10, ICSI feb 11, frys jun 11, ICSI mai 12, ICSI sep 12, frys mai 13. AVA Riga 1 egg fra 21/2.14 Pos. test 3/3.14 oktober 2014, FET AVA Riga 1 egg fra 26/10.16 Pos.test 7/11.2016
Endelig2014 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:09.