Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2011, 21:08   #1
Tullmusa
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 173
Tullmusa er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Er så lei av og spy nå.

Har termin 22 september og har omsider konkludert med at spyingen ikke slutter før ungen kommer, men nå er jeg så ufattelig lei.
Kvalmen kom 18 januar og frem til i midten av februar spydde jeg flere ganger for dag. Etter det har det vært ca 2 dager i uken frem til nå. Noen perioder har jeg vært kvalmefri og fra uke 25 har jeg til tider hatt matlys selv om jeg spyr jevnt og trutt. Lengste oppholdet har vært 11 dager og da trudde jeg at jeg kanskje skulle bli fin resten av tiden, men de siste ukene har jeg bare blitt dårligere tiltross for at jeg har hatt ferie fra 1 august og bare slapet av sykmeldt nå. Er så lei av å være kvalm, ha halsbrann og hodepinne no at jeg ikke er sikker på om jeg gleder meg til ungen eler bare det å ikke være gravid lenger. Føler bare for og sutre litt. Vil også gjerne høre at kvalmen garantert forsvinner etter fødsel.
Gammel 25-08-2011, 21:17   #2
Loona
Medlem

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 304
Loona er et navn alle kjenner.Loona er et navn alle kjenner.Loona er et navn alle kjenner.Loona er et navn alle kjenner.Loona er et navn alle kjenner.Loona er et navn alle kjenner.
Sv: Er så lei av og spy nå.

Sist endret av Loona; 13-08-2012 kl 20:51.
Loona er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-08-2011, 21:19   #3
maia*
Supermedlem

maia* sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 327
maia* er fantastisk mot andre.maia* er fantastisk mot andre.maia* er fantastisk mot andre.maia* er fantastisk mot andre.maia* er fantastisk mot andre.maia* er fantastisk mot andre.maia* er fantastisk mot andre.

Du har all min sympati
Jeg spydde til langt over uke 20 og det var helt forferdelig (opptil 17 ganger pr dag, hver dag) . Jeg hadde vært utrolig sliten dersom jeg hadde hatt problemer med dette enda, men heldigvis gikk all kvalmen over rundt uke 30. Jobber med ei som spydde helt til fødsel, men minuttet babyen var ute var det helt slutt på oppkastet og kvalmen. Vet ikke om dette er garantert at skjer hos alle, men av de jeg kjenner som har opplevd dette så har det gått over umiddelbart etter fødsel.

Hold ut den siste tiden Snart har du den beste premien hos deg

Lilleprinsen - 11
maia* er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-08-2011, 21:45   #4
krystallklart
VIP-medlem

krystallklart sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,550
krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 25-08-2011, 22:15   #5
minimarken
Supermedlem

minimarken sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 959
minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.

Jeg har vært akkurat der du er, og lover at den første brødskiva etter fødselen smaker sinnsykt godt. Jeg tror jeg gledet meg mer til kvalmen var borte enn at ungen var ute, ikke feil å ha sånne følelser

Ikke lenge igjen nå - hold ut

minimarken er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-08-2011, 12:35   #6
Trulta
Seniormedlem

Trulta sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: i huset mitt :)
Meldinger: 1,977
Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg føler med deg

Jeg er i uke 20 nå, og spyr også fortsatt - ser for meg at det kommer til å være slik helt til babyen kommer her og...

Snaaaart er du i mål og som noen andre sa her: Premien er veeeeldig god da så det er det jeg trøster meg med!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:35.