Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-08-2011, 21:41   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Kan fødselen drøye lenge etter at slimproppen går?

Hvis slimproppen går, betyr det begynnelsen på fødsel, eller kan det ta dager og uker før fødselen starter?

Hvilken erfaringer har dere som har opplevd "slimproppavgang" før rier eller vannavgang?
  Svar med sitat
Gammel 09-08-2011, 22:21   #2
Pearly
Seniormedlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Haugesund
Meldinger: 2,112
Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.Pearly har en strålende fremtid.
Sv: Kan fødselen drøye lenge etter at slimproppen går?

Den eneste gangen proppen har gått hos meg, gikk den 1 mnd før termin. Frøkna ble født etter termin.
Det de sier er at er det blod i proppen da er det ikke lenge til fødsel. Snakker fra timer til dager, tror jeg.
Da min gikk var det ikke blod i den. Og proppen kan gå flere ganger også.
Gammel 09-08-2011, 23:29   #3
Hæppi
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 716
Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.

Med begge mine gutter så gikk proppen (uten blod i) og etter noen dager gikk vannet med de begge,så kan hende fødselen er om hjørnet
Men derigjen skjer det jo at proppen går og at fødselen drøyer,så er bare å vente i spenning nå da

2002/2004. 03.04.12 kom Lilly Elida
Smaaen og Lilleapril2012
Hæppi er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-08-2011, 00:45   #4
Panneklask
Medlem

Panneklask sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Meldinger: 334
Panneklask er som en lysfontene.Panneklask er som en lysfontene.Panneklask er som en lysfontene.Panneklask er som en lysfontene.Panneklask er som en lysfontene.

Min har aldri gått før jeg har vært i fødsel. Men den kan gå, og vokse tilbake igjen, flere måneder før termin og opptil flere ganger. Dog, er man til termin så er vel dette et av tegnene på at noe er i gjære, men ikke noe man kan spå fødsel nøyaktig etter.
Panneklask er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-08-2011, 02:45   #5
Snartimål
Medlem

Snartimål sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 412
Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.

Jeg har fire fødsler bak meg og bare med den første startet fødselen med at slimproppen gikk. Det var litt blod i den og jeg fødte noen timer etter den gikk, riene kom etter hvert og vannet gikk under fødselen. De andre fødslene mine har startet med rier eller vannet har gått, så slimproppen har jeg ikke opplevd med noen andre enn førstemann.

Lykke til!
Snartimål er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:36.