Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-08-2011, 22:41   #11
Mocca83
Medlem

Mocca83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Meldinger: 330
Blogginnlegg: 3
Mocca83 er som en lysfontene.Mocca83 er som en lysfontene.Mocca83 er som en lysfontene.Mocca83 er som en lysfontene.Mocca83 er som en lysfontene.Mocca83 er som en lysfontene.
Sv: Hvilken unnskyldning kan jeg bruke på fest??

Nå har jo trådstarter allerede vært på fest... så da lurer jeg på hvordan det gikk?

Til andre som trenger tips: jeg bare sa at desverre så var ikke gubben i stand til å kjøre meg på fest (la på litt om at han var sliten, småsyk eller noe), så da måtte jeg komme meg dit for egen maskin, og buss orket jeg virkelig ikke å styre med (tar 10 min å kjøre - 1 time med buss).

Den gangen jeg brukte den så hadde jeg ikke testet positivt, men det var midt i en PP så jeg ville ikke ødelegge for noe.

Mocca83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-08-2011, 19:32   #12
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Hvis man virkelig ikke ønsker spekulasjoner, så kan det være lurt å vise seg på en fest der man tilsynelatende drikker, så tenker folk at du i allefall ikke var gravid da. Evt allier deg med noen som kan fortelle at dere var på fylla sammen en helg, så er mistanken avkreftet for en stund.

Ellers år det fint an å ta seg et glass på lønningspils i ny og ne, ingen ser om du virkelig drikker det opp eller bare nipper litt til det. Allier deg med noen som kan drikke av ditt glass av og til, så det minker litt i det. Det kjenner jeg noen som gjorde, det funket fint! Bare bytt glass med venninna når det begynner å minke i hennes, så drikker hun videre på ditt glass til det er ennå mindre i det, så bytter dere igjen. Ingen merker det. En bieffekt av dette er jo at hun blir veldig full...
  Svar med sitat
Gammel 18-08-2011, 21:57   #13
Agape
Medlem

Agape sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Meldinger: 127
Agape er som en uslipt juvél.Agape er som en uslipt juvél.Agape er som en uslipt juvél.Agape er som en uslipt juvél.

Jeg har skyldt på tannverk. "Jeg har tatt 8 Paracet iløpet av dagen, og tør rett og slett ikke å blande"
Det har funket rimelig bra
[font=Century Gothic][size=1][color=darkorchid][u][color=#0000ff]
Agape er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-08-2011, 22:56   #14
Fritillaria
Supermedlem

Fritillaria sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sted: Telemark
Meldinger: 721
Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.

Her kommer jeg og er helt politisk ukorrekt, da, men om jeg ikke var mer 4 uker på vei hadde jeg tatt meg et glass vin uten dårlig samvittighet dersom det var en spesiell anledning. Om folk spurte om jeg skulle ha mer i glasset eller hvorfor jeg drakk så lite ville jeg bare svart at jeg ikke følte meg helt i toppform.

Jeg testet positivt samme dag som vi hadde en en lenge planlagt utekveld med jentene på jobb. Jeg hadde til og med vært på polet og kjøpt vin til oss, og alle visste at jeg skulle drikke. Jeg drikker nemlig veldig, veldig lite. 2-3 ganger i året maks. Så dette var liksom litt sånn "Wow! Nå skal til og med hun drikke!"
Jeg drakk et glass vin, men lot som jeg drakk mer.
Fritillaria er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:45.