Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Keisersnitt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-04-2013, 09:51   #1
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Klepp Stasjon
Meldinger: 1,708
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Kompresjonsplagg etter Keisersnitt

Når jeg hadde bukplastikk så brukte jeg body etterpå for å holde magen på plass og legge press på såret, det var veldig bra... Vuderer å kjøpe en ny body nå til å ha etter keisersnittet...

Noen andre som har erfaring med det, det kan vel ikke være negativt?

tenker på denne med borrelås reguleing i sidene:

Den nydelige prinsen vår kom 8. juni 2013
Dolly er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-04-2013, 11:38   #2
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kompresjonsplagg etter Keisersnitt

Har ikke hørt om det eller at noen har brukt det etter KS? Så min umiddelbare tanke er at magen og alt som skal tilbake på sin vante plass etter graviditet, og såret, skal få være i ro i tiden KS

Hvis det hadde vært nødvendig for å få såret til å gro pent, hadde vel sykehusene anbefalt det regner jeg med
Gammel 07-04-2013, 22:21   #3
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis det ikke er for stramt og ikke "bretter seg inn" i arret når du sitter, kan jeg ikke skjønne at det kan skade å bruke på dagtid. Det må dog ikke presse på brystene (på bildet ser det ut som det ligger an på undersiden). Om det hjelper, aner jeg ikke. Trolig har det mest å si for arrets utseende om du unngår infeksjon.
Gammel 09-04-2013, 14:44   #4
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

Har snakket med forhandler nå og de anbefaler dette etter Ks.. Men siden de ligger på 1000 kr så vil ikke sykehuset ta de inn... De sier bare at de må pasientene finne ut selv... Dette er veldig lurt for de som har født generelt for å hjelpe magen på plass igjen... Iallefall for sånne som meg som får heng etter graviditet som aldri går seg inn igjen

Gammel 09-04-2013, 17:39   #5
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 851
Blogginnlegg: 1
La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.

Link til forhandler da?

Det finns jo del sånne belter som skal hjelpe etter fødsel så dette er kanskje ikke noe særlig annerledes.

Lille prinsessen født 02.07.2013

med Buffy79 og Charls04
La belle er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-04-2013, 17:44   #6
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

her er forhandler

Bare å ringe å snakke med Kicki Anderson... hu er helt fantastisk hyggelig, hjelpsom og flink

http://www.medistim-kirop.no/

til kompresjonstøy

http://www.medistim-kirop.no/index.c...2&b_kid=768260

Hvis du Googler body shaper after pregnancy så finner du masse amerikanske forumdamer som diskuterer det og det virker... Det er flere typer der...

Men den som jeg viser bilde av øverst her har jeg selv brukt og den er superbehagelig å ha på, pluss at den har borrelås i sidene, body lukning sånn at den kan reguleres ganske bra

Sist endret av Dolly; 09-04-2013 kl 17:49.
Gammel 09-04-2013, 17:51   #7
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.

Jeg fikk et belte etter min bp.

Jeg lurte på om jeg kan spørre deg om en ting til. Når du skal ta ks, vil de da legge det nye snittet i nærheten av eller i bp arret?

med Buffy79 og Charls04
Gammel 09-04-2013, 18:02   #8
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av La belle Vis post
Jeg fikk et belte etter min bp.

Jeg lurte på om jeg kan spørre deg om en ting til. Når du skal ta ks, vil de da legge det nye snittet i nærheten av eller i bp arret?
Jeg fikk og belte på colosseumklinikken men ble anbefalt denne bodyen på bukplastikk.com så jeg kjøpte denne utenom... så mye nettere og finere med denne bodyen enn med belte...

De har sagt at de legger snittet i BP arret mitt i alle fall

Skal du og ha KS?

Gammel 09-04-2013, 18:08   #9
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Dolly Vis post
Skal du og ha KS?
Jm har anbefalt meg det pga ekstrem hodepine. Så er i tenkeboksen.

med Buffy79 og Charls04
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:51.