Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2014, 17:46   #31
MotherofDragons
Supermedlem

MotherofDragons sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 936
MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.
Sv: Lørdagssnakk :)

Så bra at det ble sjekket grundig, Malia!
Og deilig at man blir møtt med en sånn holdning også.

Nå er det straks storinnrykk her, har pynta meg så godt jeg klarer. Vi griller kl 18 og så regner jeg med at jeg & mannen trekker oss tilbake og inn i stua når Grand Prix begynner. Har også lovet ungene at de skal få se litt av det! Heia Norge
Gammel 10-05-2014, 20:04   #32
iselin1606
Seniormedlem

iselin1606 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Skjetten
Meldinger: 1,713
iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå mangler vi bare å male listene rundt glasset på vinduet på lillebror sitt rom! Senga satt vi opp før i dag, og jammen slo jeg til med å male første strøket på stellekommoden også.. Puh, død nå - men jaja.. Håper kroppen godtar strøk nr to i morgen ^^,

Har stelt kommende storebror, han er lagt og jeg og mannen slapper av på sofaen. Tenkte vi skulle bestille pizza til grand prix!
Gammel 10-05-2014, 21:42   #33
siren
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Østlandet
Meldinger: 188
siren vil raskt nok bli berømt.

Så fint det blir Iselin! Håper smertestillende tar de verste toppene.

Som dere prater på en vanlig lørdag, blir lite tid til forum i helgene for min del.

Har vært på dagstur til hytta i dag, det var utrolig deilig, fint vær og god plass. Trodde vi var uheldige på vei hjem, ble stående pga. ulykke, men ulykken var sørover på e18 og ikke nordover så vi ble ikke stående altfor lenge i allefall (køene sørover var adskillig lengre). Fint å komme seg litt vekk og frøkna fikk utfolde seg i litt andre omgivelser. Ikke dumt det heller.

til alle sammen. Ingen glemt
Gammel 10-05-2014, 23:22   #34
Arachnida
VIP-medlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østfold.
Meldinger: 8,812
Blogginnlegg: 4
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

I natt våknet Isak 01:30 og jeg ammet han, men fikk ikke sove igjen.
Fra 02:30 var han urolig. Sikkert luft i magen. Alt skal jo starte opp inni den lille kroppen.
Jeg satt med han på armen i ammestolen på babyrommet fra 02:30 til 09:00...da stod jeg opp og vekte mannen.

Jm kom klokka 11 og lillegutt har bare gått ned 220 gram, så han er innenfor hva som er aksptabel nedgang i vekten.

Jeg la meg i 12-tiden og ble vekket 16:30.

Mannen og ungene har seriøst revet hele den gamle verandaen i dag.
Vannvittig mye jobb.

Også gikk vi til butikken...ungene syklet da.
Utrolig koselig.

Møtte kjentfolk på butikken også..folk kunne ikke fatte at jeg var ute og gikk når Isak bare er 1 dag gammel.
Første trilleturen på 3 km. når han er bare 1 dag er ikke verst.

...og lillebror Mai 2014...

Arachnida er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2014, 09:19   #35
Dråpen
Supermedlem

Dråpen sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 931
Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.

Nei, det er jammen meg ikke verst Arachnida
Så deilig å føle seg så opplagt etter fødselen!! Jeg har jo bare vinterbarn fra før, så vi har holdt oss inne i flere dager/uker etter fødselen. Og så har jeg jo sydd begge gangene også. En venninne av meg slapp å så siste gangen, og hun sa at bare det fikk henne til å føle seg i så god form!! Andre nybakte mødre listet seg forsiktig rundt på klinikken, mens hun spaserte rakt inn på kantinen og slang seg ned på en hard trestol, liksom

med Blåbær og iselin1606
Dråpen er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2014, 14:05   #36
Arachnida
VIP-medlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østfold.
Meldinger: 8,812
Blogginnlegg: 4
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Dråpen:
Ja, det er helt utrolig!
Med andremann så satt jeg på to puter (slik at hurva kom i sprekken på putene) i flere uker etter fødselen.
Bekkenet var også helt skrot! Klarte ikke gå helt oppreist før etter lang lang tid.

Nå så svir det nesten ikke når jeg tisser engang.
Jeg fikk et skrubbsår innvendig og en bitte liten sprekk utvendig som jeg fikk selv velge om jeg skulle sy eller ikke.
Er forferdelig øm, men noe annet ville vært rart.

I dag har jeg tilogmed hatt på med mine gamle olabukser!!
Dog de stretch-buksene som var litt for store for meg da...men alikevel...olabukser! Og Isak er bare to dager gammel.
Føler meg jo som et nytt menneske.
Er sååååå deilig å ha kroppen for meg selv og slippe å bære på den svære magen.
Bekkenet er også overraskende bra.
Bruker Belly Band døgnet rundt og har hatt det på siden en time etter fødselen.
Den støtter mye og hjelper meg å puste bedre.

...og lillebror Mai 2014...

Arachnida er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2014, 14:42   #37
iselin1606
Seniormedlem

iselin1606 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Skjetten
Meldinger: 1,713
iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.

feil tråd
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:31.