Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-05-2014, 19:59   #21
Ull
Supermedlem

Ull sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 801
Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.
Sv: En rar dag i går - mage

Takk

Ja, etterpå har i hvertfall jeg en jobb å gjøre.

Sladrer med lirypa
Ull er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 20:08   #22
FrkBillie
Medlem

FrkBillie sin avatar

Medlem siden: Nov 2013
Meldinger: 279
FrkBillie er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Du ser smashing ut!! Nydelig mage!

Visste dere for øvrig at den mest solgte klesstørrelsen i norge (når det gjelder vanlige dameklær) er størrelse 42? Etter den kommer 44, så 40 og først så 38. Iallefall var det slik på Hennes&mauritz når jeg jobbet der tilbake i studietiden min.

Jeg er en 36-38 til vanlig, nå får jeg ikke mammabuksa som er str 38 over lårene engang og jeg har kjøpt nye truser i 40-42. Og jeg har ikke gått opp mer enn 10 kg. Jepp! Nå skal jeg spise chilinøtter og potetgull til kveldsmatnomnomnom!
Gammel 07-05-2014, 20:32   #23
Dråpen
Supermedlem

Dråpen sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 931
Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.

Jeg er 38 til vanlig....og nå bruker jeg forresten 44 i truser...eller XL...og de ser sprengt ut!!! Og egentlig får jeg ikke på meg noen andre bukser enn tights...så det er det jeg går i for tiden. Har en mamalicious-bukse som jeg bruker når jeg skal kle meg litt bedre, men den er så stram rundt magen. Hin dagen klippet jeg rett og slett av strikken som skal stramme den inn under magen, og da ble den litt bedre. Jeg driter i det. Jeg føler meg som en hval - og ser ut som et hus. Likevel sier folk at jeg "bare" har magen....skjønner ikke noe jeg. Har lagt på meg 16 kg totalt...og det er jo ikke bare magen det

Jaja...jeg skal ned i vekt - og stramme opp og bli sterk etter fødselen. Bare fem uker til termin nå, og så må jeg vel ta det litt rolig med det samme etterpå...men i august - dah!!!!

med Blåbær og iselin1606
Dråpen er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 20:40   #24
lirypa
Supermedlem

lirypa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 1,121
Blogginnlegg: 12
lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.

Fine Ull

med Ull
lirypa er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 21:20   #25
Cutie
Medlem

Cutie sin avatar

Medlem siden: Sep 2013
Meldinger: 75
Cutie vil raskt nok bli berømt.

Kjempe fin mage Ull
Gammel 07-05-2014, 21:23   #26
Murmelmy
Veteranmedlem

Murmelmy sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,305
Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott du er! Og er ikke magen akkurat passe stor da?
Murmelmy er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 22:02   #27
SJ82
Supermedlem

SJ82 sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 978
Blogginnlegg: 46
SJ82 er et navn alle kjenner.SJ82 er et navn alle kjenner.SJ82 er et navn alle kjenner.SJ82 er et navn alle kjenner.SJ82 er et navn alle kjenner.SJ82 er et navn alle kjenner.

Steike så flott du er Ull!!
Gammel 08-05-2014, 10:24   #28
Dråpen
Supermedlem

Dråpen sin avatar

Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.

Hehe...hvis det er noe trøst, så har visst jeg også blitt sprekkeferdig fra en dag til en annen

I går fikk jeg høre flere ganger hvor liten mage jeg har, og; "du er nå ikke stor"
- i dag; "oj!! Nå kan det vel ikke være lenge igjen? Du er sprekkeferdig jo"

Merkelig det der....føler meg nå like stor i går som i dag

med Blåbær og iselin1606
Gammel 08-05-2014, 10:38   #29
Ull
Supermedlem

Ull sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 801
Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.

Haha, Dråpen, det er rart det der! I går fikk jeg ingen kommentarer, så da hadde nok sprekkferdigheten gått tilbake

Sladrer med lirypa
Ull er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-05-2014, 10:40   #30
Dråpen
Supermedlem

Dråpen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Ull Vis post
Haha, Dråpen, det er rart det der! I går fikk jeg ingen kommentarer, så da hadde nok sprekkferdigheten gått tilbake
Hahaha

med Blåbær og iselin1606
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:25.