Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-05-2014, 18:30   #41
Murmelmy
Veteranmedlem

Murmelmy sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 3,305
Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg har født!

Nydelig
Murmelmy er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-05-2014, 23:25   #42
Renate73
Medlem

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 52
Renate73 er på vei til noe stort.

Kjempesøt!
Renate73 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2014, 08:45   #43
Dråpen
Supermedlem

Dråpen sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 931
Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.

Hvordan går det i dag Elsemor ? Har gulsoten gått vekk igjen? Og har hun gått opp igjen i vekt? Får dere reise hjem, eller må dere bli et par dager til?

med Blåbær og iselin1606
Dråpen er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2014, 11:37   #44
Elsemor
Medlem

Sted: Grimstad
Meldinger: 124
Elsemor har en aura rundt seg.Elsemor har en aura rundt seg.Elsemor har en aura rundt seg.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dråpen Vis post
Hvordan går det i dag Elsemor ? Har gulsoten gått vekk igjen? Og har hun gått opp igjen i vekt? Får dere reise hjem, eller må dere bli et par dager til?
Jeg må være til imorgen iallefall.. Får endelig svar på gulsotprøven senere i dag.. Vekten var den samme som i går, altså ikke nedgang, men hun legger heller ikke godt på seg.. Så de ville helst ha oss der til i morgen..

Nedtur, men skjønner jo hvorfor.. I natt blir jeg aleine, samboer skal på jobb.. Hun er myyye våken på natta, så det er litt skummelt, men jeg skal f*** meg klare det!!!
Gammel 11-05-2014, 12:28   #45
Murmelmy
Veteranmedlem

Murmelmy sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 3,305
Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.

Husk å spørre sykehuspersonalet om hjelp dersom hun er mye våken. Det tenker man ikke på som førstegangsfødende, men det skal jeg jaggu gjøre nå tedjegangs dersom jeg blir på sykehuset et par ganger.
Murmelmy er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2014, 12:42   #46
Dråpen
Supermedlem

Dråpen sin avatar

Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.

Ja, enig med Murmelmy. Spør om de kan ta henne litt om hun er mye våken på natta - det er også viktig at du får nok søvn nå disse dagene. Søvn = melkeproduksjon
Håper vekten går opp i dag, og at dere får reise hjem i morgen. Men hvis ikke, så må du bare nyte å være på sykehuset - og la de avlaste deg sånn at du har krefter til dere kommer hjem

med Blåbær og iselin1606
Gammel 11-05-2014, 13:24   #47
Elsemor
Medlem

Sted: Grimstad
Meldinger: 124
Elsemor har en aura rundt seg.Elsemor har en aura rundt seg.Elsemor har en aura rundt seg.

Tusen takk for råd, dere er herlige!!
Ja, kommer litt an på hvem som er på jobb om jeg gidder å spørre om hjelp. Føler ofte jeg maser når jeg trenger hjelp til å få Vilde til å få skikkelig sugetak.. Syns det er så vanskelig, hun blir ofte så hysterisk..

Noen er mer blide og fornøyde med at jeg faktisk vil prøve å få det til, mens noen pleiere spør meg omtrent med en gang om jeg ikke bare kan gi henne pumpemelk fra beger.. :/

Håper og ber om at jeg kan reise hjem i morgen.. Er så klar for det nå!!
Gammel 11-05-2014, 14:31   #48
MotherofDragons
Supermedlem

MotherofDragons sin avatar

Meldinger: 936
MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.

Krysser fingrene for at dere får komme hjem i morgen!
Og du må bare ' plage' pleierne nå mens du er der, det er viktig å få dreisen på ammingen med riktig sugetak osv. De er der jo for å hjelpe deg, selv om enkelte har en dum holdning
Gammel 11-05-2014, 14:37   #49
Dråpen
Supermedlem

Dråpen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av MotherofDragons Vis post
Krysser fingrene for at dere får komme hjem i morgen!
Og du må bare ' plage' pleierne nå mens du er der, det er viktig å få dreisen på ammingen med riktig sugetak osv. De er der jo for å hjelpe deg, selv om enkelte har en dum holdning
Det MoD skrev

med Blåbær og iselin1606
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:49.