Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-05-2014, 12:29   #1
Izabella
Supermedlem

Izabella sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Det hvite huset
Meldinger: 1,299
Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.
Straks fødsel - flere enn meg?

Jeg er bare 33+3 nå, men plutselig har vi d travelt. Vi var på ul idsg og til samtale. Og om ikke babyen har kommet til 30.mai så har vi time til samtale om igangsettelse som da vil skje første uka i juni... Magefølelsen sier meg at hun kommer av seg selv før juni, men jeg føler plutselig at jeg har fårlig tid, men vet ikke hvorfor. Alt hjemme er klart og bagen er klar. Jeg håper d starter av seg selv hjemne for d fikk jeg ikke oppleve sist. Når d gjelder d så spurte vi om jeg får tusle hjemme med rier eller vannavgang så lenge jeg klarer før vi drar bort på føden. Men niks...må nok inn med en gang d skjer noe pga antibiotika jeg må ha og tidlig epidural. Regner med at mannen er der borte umiddelbart med eller uten meg da....hehehe ;-)
Izabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 12:37   #2
Arachnida
VIP-medlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østfold.
Meldinger: 8,812
Blogginnlegg: 4
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Straks fødsel - flere enn meg?

Slik som du føler, har jeg hatt det siden før jeg rundet uke 30.
Har leeeeenge hatt alle klærne, bag, babyutstyr, vugger, sengetøy, lammeskinn ferdigvasket.

Går liksom bare og venter.
Har gjort det en stund nå, føles det ut som.

Jeg har liksom blitt fulgt opp ekstra dette svangerskapet fordi jeg hadde risiko for å føde prematurt...jadda...så mye for prematurfødsel liksom.

...og lillebror Mai 2014...

Arachnida er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 13:07   #3
Izabella
Supermedlem

Izabella sin avatar

Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.

Hihi så d er ikke bare meg altså ;-) de har stoppet rier 3 ganger på meg til nå...men skjer d noe mer nå så får hun lov å komme ;-)
Gammel 07-05-2014, 13:10   #4
MotherofDragons
Supermedlem

MotherofDragons sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 936
MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.

Det blir spennende framover, Izabella!
Du er en super-ruger
Gammel 07-05-2014, 13:29   #5
Malia
Supermedlem

Malia sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 465
Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.

Det blir spennende å se!
Uansett ikke lenge igjen nå, Iz!

Lillesøster kom 23. juni 2014
Malia er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 13:41   #6
Izabella
Supermedlem

Izabella sin avatar

Mentalt er jeg jammen ikke sikker på om jeg er klsr enda...
Gammel 07-05-2014, 14:49   #7
siirene
Medlem

siirene sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 309
siirene har en aura rundt seg.siirene har en aura rundt seg.siirene har en aura rundt seg.

Det er jo spennende Izabella! Tror når det kommer til stykket at mange får litt engstelse eller kalde føtter. I form av at man kanskje ikke føler seg like klar lenger. Håper du får oppleve at det starter av seg selv.

med Elsemor og Izabella

siirene er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:04.