Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-05-2014, 14:53   #1
Malia
Supermedlem

Malia sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 465
Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.
Stripping..

Ok, selvsagt ikke lettkledd dansing men den modningsgjørende fødselsstartende typen ..

Ble strippet med førstemann - på sykehuset, 14 dager over termin. Men det hjalp ingenting. Nå er jeg skikkelig utålmodig og lurer litt på om det er noe å prøve igjen, ikke nå selvsagt men når det nærmer seg litt mer? Når gjør de det?

Er det kun jordmødre som gjør det?
Eller gjør leger det også?
Og gjør alle det eller må man mase på dem?

Og å sjekke modning.. må man mase om det også? Og gjør kun leger eller kun jordmødre eller begge det? Og når begynner de å gjøre det?

Lillesøster kom 23. juni 2014

Sist endret av Malia; 07-05-2014 kl 14:55.
Malia er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 15:17   #2
Arachnida
VIP-medlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østfold.
Meldinger: 8,812
Blogginnlegg: 4
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stripping..

Jeg måtte virkelig mase og ta til tårene for å bli strippet første gang...da var jeg 36+5...funket ikke, gitt...
Ble strippet igjen da jeg var 37+5...funket ikke.
Ble nok en gang STRIPPET (skikkelig røsket i) i går 38+5 og fortsatt ikke skjedd noe.
Denne ungen lar seg ikke jage ut!

Mamma'n er dritt lei nå og kroppen er helt utmattet.
Er sengeliggende hele dagen og orker ingenting.

...og lillebror Mai 2014...

Arachnida er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 18:31   #3
Malia
Supermedlem

Malia sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 465
Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.Malia er bare skikkelig grei.

Æsj så kjedelig..
Var redd det måtte masing til ja. Er ikke så god på det..

Lillesøster kom 23. juni 2014
Malia er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 18:40   #4
Arachnida
VIP-medlem

Arachnida sin avatar

Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror ikke det hjelper heller...
Jeg mener...jeg var moden med 1-2 cm. åpning da jeg ble strippet første gangen...det er to uker siden og jeg har enda ikke født.

I går hadde jeg 2 cm. åpning som kunne tøyes til 3 cm...jeg er tjukk enda.

Gammel 07-05-2014, 20:13   #5
Murmelmy
Veteranmedlem

Murmelmy sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 3,305
Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror det hjalp her med jenta mi. Strippet fredag 39+4, maserier dagen etter, helt stille søndagen og fødsel mandag morgen.

Snakket med JM i dag om tidligere fødsler oghun sa det ble aktuelt senere denne gangen også.
Murmelmy er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 20:41   #6
Dråpen
Supermedlem

Dråpen sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 931
Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.Dråpen er fantastisk mot andre.

Her hvor jeg bor tror jeg ikke det er snakk om stripping i det hele tatt. Jeg har i alle fall aldri hørt om det før på nett....og aldri hørt venninner som har blitt strippet. Jordmora som jeg har hatt tidligere - og henne jeg har nå rører meg ikke inni i det hele tatt. Tar kun utvendig undersøkelser. Da jeg skulle sjekke livmorhalsen i 1.svangerskap ble det gjort hos fastlegen.

Med førstemann gikk jo vannet, men jeg var ikke moden. Men da gjorde legen noe "inni der" - og jeg spurte om han tøyde...det gjorde han visst. Er det det som er stripping? Det var ubehagelig, men ikke vondt....og det resulterte ikke i noe som helst. Ingen blod, ingen rier, ingenting...

Jaja...satser på modningsakupunktur jeg

med Blåbær og iselin1606
Dråpen er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2014, 20:44   #7
FrkBillie
Medlem

FrkBillie sin avatar

Medlem siden: Nov 2013
Meldinger: 279
FrkBillie er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Usj, det der kunne jeg aldri tenkt meg å forsøke, altså. Hun får komme når hun kommer.
Gammel 07-05-2014, 21:04   #8
iselin1606
Seniormedlem

iselin1606 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Skjetten
Meldinger: 1,713
iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.iselin1606 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ble strippet med førstemann. Var moden og hadde ca. 2 cm åpning. Kom litt blod, murringer i mage og rygg. Dette var på kvelden. Dagen etter var det 3 cm åpning og de tok vannet. Så gikk det ca. 4 timer så var han ute

Nå er det akupunktur som gjelder. Vet ikke om fastlegen kan sjekke modning osv? Ellers går jeg jo ikke til jm, annet enn på diakontroller, men tror ikke de driver med sånne ting.. Så tiden får vise

Men jeg tror det hjalp forrige gang ja!
Gammel 07-05-2014, 21:09   #9
Arachnida
VIP-medlem

Arachnida sin avatar

Stripping vil jeg gjerne siden jeg har arrvev på livmormunnen...har operert den, så privat jm tenker at det kan hindre litt...men det finner vi først ut når fødselen er igang.
Pøser det på med rier og det ikke blir mer åpning, så må det røskes mer...

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:32.