Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-07-2013, 22:03   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Hoppsasa!

Jeg har to fra før, ble alene etter 10 års ekteskap for to år siden, har ny mann og jeg er nå 5 uker på vei med min nye kjæreste. Vi ønsket oss også et barn sammen, og jeg er nå 5 uker på vei. Det gikk ganske fort, kun 3mnd etter vi droppa prevensjon.

Jeg tenker mye på hvordan dette blir for mine to andre barn, og er livredd for at de skal føle seg tilsidesatt. Jeg så heller aldri for meg at jeg skulle få ny mann og barn med to forskjellige fedre...

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men har mange tanker for tida kan man si... Kjæresten min er en super bonuspappa for de to jeg allerede har, det er ikke det jeg tenker på, det er bare alt... Tre unger, forholdet mellom de jeg har og det siste tilskuddet... Jeg vil så gjerne at de alle tre skal føle seg som søsken! De to fra før bor hos far 50% av tiden, jeg håper de ikke blir lei seg når jeg gjør ting med babyen som de ikke får bli med på når de ikke er hos meg.

Noen med gode erfaringer/tips på dette området?

-Hilsen Halvstressa
  Svar med sitat
Gammel 06-10-2013, 11:37   #2
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 1,459
mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.
Sv: Hoppsasa!

La de store delta. Forberede dem og elsk dem.
Vet ikke hvor mange år det er mellom ungene, men det å la dem delta når de er der og se hvor viktige de er, betyr mye for senere. De har et eget liv hos pappa slik at de "slipper" babyen sitt mas annenhver uke. Da har de kanskje mer tålmodighet siden de ikke går oppå babyen hele tiden.

Legg planer med mannen. Feks når klokka er syv så er det mamma - storebarn tid. Pappaen får ta seg av babyen fordi nu skal du lese, kose eller annet med de store ungene...

mokkemikka er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:37.