Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-01-2013, 18:56   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Sjokkert, to tette!

Gårsdagens sjokk begynner så smått å synke inn...

Etter å ha hørt de siste 2 årene at jeg ikke kan få barn uten hjelp så står jeg nå med en positiv graviditetstest, knappe 7mnd etter sist fødsel - et barn vi måtte ha mye hjelp til å få.

Skal på UL til uka for å finne ut hvor langt jeg er på vei... En ting er sikkert - det blir to tette små.

Jeg var på SM med forrige, og kommer nok til å være her med denne også.

Tar gjerne imot erfaringer med to tette!
  Svar med sitat
Gammel 10-01-2013, 19:48   #2
HegeK
Supermedlem

HegeK sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Sted: Ålgård
Meldinger: 943
HegeK er som en uslipt juvél.HegeK er som en uslipt juvél.HegeK er som en uslipt juvél.
Sv: Sjokkert, to tette!

Ei venninne har ei på ett år. Hun fullammet og gikk på p-pillen, men endte igjen opp gravid. Tre mnd etter fødsel! Det er et år og to-tre dager mellom dem og hun og mannen klarer seg helt supert.
Det skal gå så bra så!
Gammel 10-01-2013, 20:35   #3
Alvsa
Medlem

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 127
Alvsa er som en uslipt juvél.Alvsa er som en uslipt juvél.Alvsa er som en uslipt juvél.

Gratulerer så masse med ny baby på vei !

Jeg har to tette, eldstejenta var syv måneder når jeg ble gravid. Har egentlig gått veldig fint...men, det har vært travle tider.

Nå er begge skolejenter, og ser at dei er veldig avhengig av hverandre...i nye situasjoner går dei hånd i hånd...noe dei har gjort siden minstejenta begynte å gå

Så det er travelt men kjekt

Bare å spør når det dukker opp noe du lurer på

Jenter på 6 og 7 år blir storesøstre i mai 2013
Alvsa er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-01-2013, 20:43   #4
gilli
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 174
gilli er bare skikkelig grei.gilli er bare skikkelig grei.gilli er bare skikkelig grei.gilli er bare skikkelig grei.gilli er bare skikkelig grei.

Det blir nok travelt men kjekt jeg ble gravid igjen når lillemor var 4 mnd
Gammel 12-01-2013, 22:35   #5
Konfekt
Juniormedlem

Konfekt sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 7
Konfekt er på vei til noe stort.

Hei

Jeg har litt i overkant av ett år mellom min nr. 1 og to, og det samme mellom nr. 2 og 3.

Kan ikke si annet enn at det var hektisk i perioder, men man finner en hverdag som fungerer for seg Barna har veldig stor glede av hverandre (kan de også ha med større aldersspenn selvfølgelig) og vi stortrives med flokken vår.

I perioder følte vi det gikk hurramegrundt, men vi pusta med magen og tenkte "this too shall pass" ;-)

For meg var det en større revolusjon med nr. 1 enn nr. 2 og 3. Les: Livet før og etter barn.
Konfekt er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2013, 11:04   #6
kaaka
Seniormedlem

kaaka sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,044
kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Jaja... It´s me...
Gammel 04-02-2013, 15:21   #7
HegeK
Supermedlem

HegeK sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Sted: Ålgård
Meldinger: 943
HegeK er som en uslipt juvél.HegeK er som en uslipt juvél.HegeK er som en uslipt juvél.

Gratulerer!
Gammel 04-02-2013, 15:42   #8
Patilla
Seniormedlem

Patilla sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 1,706
Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.Patilla har en strålende fremtid.

Gratulerer!

Patilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-03-2013, 21:57   #9
Lucifine
Veteranmedlem

Lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: sørlandet =)
Meldinger: 3,676
Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer!!!!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
Lucifine er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-03-2013, 22:12   #10
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Klepp Stasjon
Meldinger: 1,708
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

gratulerer så masse!!!

Den nydelige prinsen vår kom 8. juni 2013
Dolly er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:06.