Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2013, 20:14   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Må bare skrive av meg litt

For siste mens hadde jeg 10 februar,og det er ikke noe nytt at jeg har lange sykluser.
Jeg har en mistanke om når jeg muligens hadde EL, men denne er jo ikke sikker.
Så trodde jeg TR kom, siden jeg begynte å spotte litt brunt, denne spottingen vedvarte i flere uker, jeg tar en EL-test i mangel på G-test og den er veldig positiv. Bestiller G-tester, og når disse kommer er de positive, den andre mer enn den første.
Så etter noen dager begynner jeg å blø, noe som jeg var veldig innstilt på ville skje, jeg har min dose sa`er bak meg.
Vel denne er veldig annerledes enn de andre sa`ene mine for jeg blør mye, og noe kommer ut.
Brennsikker på at dette var over.
Blør som i en kraftig mens i noen dager og så litt mindre etter hvert. Spottingen har ikke gitt seg enda.
I natt våkner jeg med smerter i underlivet, kunne nesten minne om ei ri som ALDRI ville gå over. Tar meg ett gram paracet og sier til meg selv atom ikke denne virker må jeg ringe legevakta.
Jeg sovner så effekt har den hatt.

Til morran i dag tar jeg en ny test, bare for å sjekke om alt hcg`et var ute, og jeg får en ny positiv test, denne enda sterkere enn den jeg tok for halvannen ukes tid siden.
Tankene spinner, har jeg mistet en tvilling, er det en til inni der....
Hjelp.......er vi klar for dette oppi alt det andre som skjer....
Jeg har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.
Kjenner rødmen bre seg med tanke på å ringe legekontoret igjen.....men jeg må jo finne ut av dette.....
Huff vil ikke tenke på dette kjenner jeg.....
  Svar med sitat
Gammel 29-05-2013, 20:57   #2
viola
Supermedlem

viola sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 585
viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.
Sv: Må bare skrive av meg litt

Det kan høres ut som at du har hatt en abort. Men med siste mens i februar såer du er jo ganske langt på vei (du sier ikke når du tror du hadde el)? Skulle tro det ikke gikk an å være i tvil om at fosteret kom ut hvis du aborterer så sent. Du skriver at "noe" kom ut, hvis det var koagulert blod f eks så trenger det jo ikke være en abort.

Hcg er høyt ganske lenge etterpå en abort, så positiv test ville du fått uansett. Du måtte evt målt hcg-nivå noen ganger og sett om det sank for at det skulle si deg noe, en hjemmetest vil være positiv en god stund.

Jeg ville absolutt fått en ul og sett hva som skjer, forsikret at alt kommer ut av seg selv om det er en abort, og at alt er bra om det ikke er en abort.

Lykke til!
Gammel 29-05-2013, 21:15   #3
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg hadde vel el engang mellom dag 60 og 70..
Det som kom ut var en geleklump 3x2 cm ( jeg orket ikke studere den)
Så ut fra( det jeg tror var ) el var jeg vel en ca 6-7 uker på vei.
Jeg har mistet på denne tiden før og alltid har testene blitt svakere etterpå,ikke sterkere.

Men jeg må vel bare få tatt den tlf og få sjekket ståa nedi der...
  Svar med sitat
Gammel 29-05-2013, 21:27   #4
viola
Supermedlem

viola sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 585
viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.

Ja hvis du hadde el så seint, så trenger det jo ikke være mye som kom ut. Det kan være abort, det kan være en tvilling eller noe helt annet. Det er nok bare en ul som kan gi svar på det. Håper det går bra!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:58.