Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2013, 16:20   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Stor plommesekk

Jeg var på UL idag og legen mente jeg va ca 6 uker på vei, noe som kan stemme bra. Men så så vi på plommesekken og hun målte. Den syntes godt inni livmoren og inni der igjen så vi lille frø. Hun sa til meg to ganger at plommesekken måler 4.9 cm. Er ikke det mye? Altså at den er nesten 5 centimeter og ikke millimeter???
  Svar med sitat
Gammel 24-10-2013, 21:55   #2
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stor plommesekk

Sikker på at du ikke mener fostersekken?? Fosteret ligger ikke inni plommesekken.
Fostersekken kan være noen cm stor, og fosteret noen mm, når du er 6 uker. Plommesekken er en liten sekk som henger ved, som fosteret får næring fra i starten.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:14.