Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-01-2014, 05:54   #1
Theteykko
Juniormedlem

Theteykko sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 3
Theteykko er på vei til noe stort.
Jeg er kanskje gravid, men jeg har p-Stav

Hei, jeg er en jente på 17 år å jeg er regt å slett redd.....

Jeg har hatt p-stav i et og et halvt år snart, å jeg kjenne at jeg har symptomer som kan ligne en graviditet, men jeg vet ikke...
Det hele begynte i starten av desember, da jeg bynte å få hodepine hele tiden, jeg tenke ikke så hardt over det, regnet med at jeg bare hadde stresset mye siden det var jul snart.
Å en liten stund etter det, så begynte jeg å bli kvalm, jeg klarte ikke spise uten å bli kvalm å nesten kaste opp.. Noen dager våknet jeg med brekninger.. Men igjenn tenkte det bare var for mye stress.
Etter julaften så kjente jeg at svimmelhet, hodepine, kvalme kom samtidig som jeg var sliten og trøtt hele tiden.. Da begynte jeg å lure på hva i all verden kunne være galt med meg, tok to graviditetstester men begge var negativ. Så jeg trodde igjenn sikkert bare stress

Men jeg har samme symptomer enda, å det verste er at magen min har fådd en liten kuleform, å det går en mørkebrun strek fra navelen min og ned, samt at den er litt hard (aldri brukt å være sånn) og brystene mine er blitt større og ømme..
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er livredd, jeg har vært hos legen å dem viste ikke hva det kunne være, det eneste dem gjor va å ta en blodprøve.. Å den har jeg enda ikke fådd svar på..
Råd anyone, noen med samme erfaring? Setter stor pris på det..

Unnskyld for laaaaaaang melding, hilsen en redd 17åring
Theteykko er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-01-2014, 09:29   #2
ninanoor
Supermedlem

ninanoor sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 863
ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.
Sv: Jeg er kanskje gravid, men jeg har p-Stav

Hei!
Hvis testene dine er negative, er det nok ikke en gravididtet som gir deg disse symptomene. Man skal også være ett godt stykke på vei før man ser en kul på magen og i hvertfall denne streken du nevner. Nå vil du jo få ett sikkert svar over helgen, men om det er lenge siden du tok de testene som ble negative, kan du jo ta en i helgen, i tilfelle de andre ble tatt for tidlig til å slå ut.
Lykke til og håper du får det svaret du ønsker deg
Gammel 11-01-2014, 09:34   #3
Theteykko
Juniormedlem

Theteykko sin avatar

kidoki Sv: Jeg er kanskje gravid, men jeg har p-Stav

Hei, legen sa at det kunne være noe med p-staven å at den har påvirket resultatet av prøvene jeg tok, men jeg skal prøve en gang til denne helgen

Tusen takk for svar
Gammel 11-01-2014, 10:14   #4
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

P-staven påvirker ikke graviditetstestene, hvis det var det du mente?
Ring legen og få beskjed om prøvesvarene eller bestill time, så får du svar

Aner ikke hva det kan være, men graviditet er det antagelig ikke pga negative tester. God bedring!
Gammel 11-01-2014, 10:14   #5
Pindus
Medlem

Pindus sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 345
Pindus vil raskt nok bli berømt.Pindus vil raskt nok bli berømt.

Jeg hadde det helt likt da jeg hadde p-stav for ei stund sia... Var kun hormonene fra staven som gikk litt over styr! Det er jo tross al de samme hormonene som ved graviditeten (bortsett fra hcg, som hadde blitt positiv ved gtest) bare å slappe av! men selvfølgelig, det skjer under at testen blir negativ når man er gravid- men det er uhyre sjeldent !
Gammel 11-01-2014, 10:16   #6
Theteykko
Juniormedlem

Theteykko sin avatar

Takk for svar, ble ganske mye mer rolig etter svar fra dere
Gammel 11-01-2014, 12:44   #7
Ull
Supermedlem

Ull sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 801
Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.Ull er bare skikkelig grei.

Men om du tok en test i jula skader det neppe å ta en ny nå. Så er du helt sikker.

Sladrer med lirypa
Ull er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:58.