Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-05-2016, 16:08   #121
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.
Sv: November/Desembers utstyrstråd!

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Hvilken størrelse kjøpte du, Mynona? Er sikkert greit å "ta i litt", i verstefall å du vente en måned med å bruke det, men deeet gjør jo ikke noe
Kjøpte 62/68.
Gammel 04-05-2016, 16:12   #122
Mynona
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av shinobi Vis post
Så uhm.. Egentlig her om dagen så bestilte jeg masse greier da En rimelig eklektisk liste egentlig med masse ting jeg ikke trenger før etter fødsel

Vogn (angret nesten umiddelbart, men håper jeg ikke angrer når jeg får den)
Vognpose
Dyne og pute
Vippestol
Sånn uro med matte, lekegreie, vet ikke hva de heter
Ammeinnlegg
Gulpekluter
Gravidtruser (mine er så sabla trang og ubehagelig)
Ammepute
"Badestamp"
Klutefrosk

hihi! Det må jeg si! Vi har tenkt å handle litt etter hvert her og, men jeg er litt for opptatt av å rydde nå først. Må rydde et rom(vi kan kalle det rom1) som har sett ut som en svinesti etter kjøkkenoppussingen, og når det er ryddet og klart, så må en god del av det som er inne på det som skal bli barnerommet inn på rom1. Alt som er på barnerommet skal ut for vi skal male og ordne, og jeg føler ikke helt jeg kan handle en hel masse før rommet er klart, i alle fall ikke store ting. Da må det i det minste være skikkelig flatpakket så det kan stå i boden så lenge!
Gammel 04-05-2016, 17:34   #123
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.

Vurderer å kjøpe Stokkevogna med bare bag & så kjøpe sportsvogndelen når behovet for den kommer. Da blir det ikke så masse penger på engang..

...............................
Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-05-2016, 17:54   #124
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Der er vi "heldig", Mynona.. Vi bor her bare til neste sommer og kan derfor ikke male og pusse opp Litt gørr det egentlig, men men Når vi får vite kjønn da setter jeg igang med klesshopping
Gammel 04-05-2016, 18:12   #125
Mynona
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av shinobi Vis post
Der er vi "heldig", Mynona.. Vi bor her bare til neste sommer og kan derfor ikke male og pusse opp Litt gørr det egentlig, men men Når vi får vite kjønn da setter jeg igang med klesshopping
Der har vi uansett tenkt å handle en del kjønnsnøytralt selv om vi vil vite kjønn. Har et håp om at knøttet selv kan velge om det vil være prinsesse eller tøffing uavhengig av kjønn, når hun/han blir litt eldre! Så har litt gult, grønt og brunt/Beige liggende nå, samt hvitt og grått.
Gammel 04-05-2016, 18:28   #126
Mynona
Supermedlem

Sitter og ser på ammeputer og lurer på om noen har prøvd sånn bbhugme Gravid- og Ammepute. Lurer på om den kan brukes f.eks når man skal sove mens man er gravid også. Foreløpig går det fremdeles greit på magen, men det er gjør det jo antagelig ikke i lengden, så for å få litt støtte når man skal sove på siden er det kanskje noe, eller anbefaler dere noe annet?
Gammel 04-05-2016, 19:08   #127
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mynona Vis post
Sitter og ser på ammeputer og lurer på om noen har prøvd sånn bbhugme Gravid- og Ammepute. Lurer på om den kan brukes f.eks når man skal sove mens man er gravid også. Foreløpig går det fremdeles greit på magen, men det er gjør det jo antagelig ikke i lengden, så for å få litt støtte når man skal sove på siden er det kanskje noe, eller anbefaler dere noe annet?
På google-bildene ligger det gravide damer og sover med dem Likner litt på den jeg har kjøpt. Ei venninne som fødte nettopp sa den var uvurderlig på slutten av svangerskapet
Gammel 04-05-2016, 20:10   #128
Geitrams
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,846
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Så at Barnas Hus (i alle fall her som jeg bor) har et pakketilbud akkurat nå, hvis man kjøper vogn til 9500,- eller mer, får man Maxi Cosi bilstol med base med på kjøpet.
Gammel 04-05-2016, 21:37   #129
Mynona
Supermedlem

det er jo masse tilbud på jollyroom nå, og de har blant annet gode tilbud på vognposer, men jeg er mest et stort spørsmålstegn. Hva går man for liksom? Lammeskinn? Dun?
Gammel 04-05-2016, 22:04   #130
Geitrams
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,846
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Jeg har prøvd begge deler, og var mest fornøyd med dun.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:00.