Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-10-2016, 12:07   #521
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.
Sv: November/Desembers utstyrstråd!

Jeg må vel vaske klær en gang til jeg... de ble vasket for snart 2 mnd siden og lagt i kommoden..
Senga står ferdig oppredd også... må vaske sengetrekket en gang til også tenker jeg...

...............................
Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-10-2016, 12:18   #522
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, wow, de vet ikke hva de går glipp av i Tyskland! Har fortstått fra utlandet at de synes vi er heeeelt tullete som sette rungene UT for å sove også Frisk luft er nok undervurdert mange plasser
Gammel 21-10-2016, 12:19   #523
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Emi Vis post
Jeg må vel vaske klær en gang til jeg... de ble vasket for snart 2 mnd siden og lagt i kommoden..
Senga står ferdig oppredd også... må vaske sengetrekket en gang til også tenker jeg...
Ja, det var egentlig derfor jeg ventet helt til nå, ikke sant? Morsomt, men godt å glede seg sååå at man er sååå ivrig da Korter jo ned ventetiden litt
Gammel 21-10-2016, 23:45   #524
Sunny423
Medlem

Medlem siden: May 2015
Meldinger: 422
Sunny423 er på vei til noe stort.

Jeg fant jeg fant. Nettbutikken til barnas hus hadde stellepute med perfekte mål til stellebordet mitt. Laaaang pute som vil vare lenge. Denne er 78 cm lang, de fleste vanlige ligger på rundt 62-65.
Kan skje ikke den mest spennende fargen, men vi skal jo ha håndkle over uansett, så who cares...

Gammel 22-10-2016, 01:35   #525
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Så bra, Sunny! Enig i at det er litt teit at de ikke lager standar mål, hjelper ikke med stort stellebord om man ikke har pute som dekker den liksom
Gammel 22-10-2016, 19:40   #526
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Ja, wow, de vet ikke hva de går glipp av i Tyskland! Har fortstått fra utlandet at de synes vi er heeeelt tullete som sette rungene UT for å sove også Frisk luft er nok undervurdert mange plasser
Tyskerne er som oss altså, det er de som kommer enda sydligere fra som trekker inn Men ja, dette med å sove ute er riiiimelig ukjent for de fleste
Gammel 27-10-2016, 14:37   #527
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Da er babynestet på plass!

Fargene var heldigvis finere enn på bilde! trodde f.eks.bunnen var brun, men det var bare en spesiell farge råsa *puh* Ikke at jeg klager, for nydelig ville det blitt uansett

Gammel 27-10-2016, 18:01   #528
Luca
Medlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 356
Luca er på vei til noe stort.

Det var nydelig
Gammel 28-10-2016, 09:29   #529
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Nyyyydelig babynest, Lita! Gratulerer
Gammel 25-04-2017, 12:02   #530
rilaa
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 1
rilaa er på vei til noe stort.

Hos helsebutikken https://mecindo.no/:
5 % rabatt* på din bestilling + fri frakt* ved kjøp over 799 NOK (verdi 79)
Rabattkode: mera16 (jeg vet ikke hvor lang tid den gjelder?)

Her har de et ok utvalg av økologisk babymat fra bl.a. Ellas Kitchen. De sender det dog fra England, hvilket betyr at det tar litt lengre tid med posten. Vær oppmerksom på at det vil komme mva på, dersom du kjøper mye.
rilaa er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:35.