Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-04-2016, 17:28   #81
Sunny423
Medlem

Medlem siden: May 2015
Meldinger: 422
Sunny423 er på vei til noe stort.
Sv: November/Desembers utstyrstråd!

Jeg har handlet litt hos newlook ja, helt greit. Den mammabuksa jeg har som er lav i livet er derfra. Virker å være bra kvalitet og god passform. Tror standard frakt til Norge er 5 pund, syns ikke det er ille. Med dagens kurs kan du vel handle for 30 pund(inkludert frakt) og være innenfor grensa. La inn en bestilling i dag, og fikk et skjørt, og 5 topper/gensere for den summen.
Gammel 21-04-2016, 17:36   #82
Sunny423
Medlem

Medlem siden: May 2015
Meldinger: 422
Sunny423 er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av shinobi Vis post
Har allerede ombestemt meg 10 ganger ift vogn Jeg har jo ikke peiling. Har lyst til å ha ei vogn som kan jogges med da

Dere som har barn har det sikkert fra før, men ser at Princess har 40% på helsetepper Hvis ikke det er helt ut og en sånn 90-tallsgreie eller noe
Helsetepper er litt "gammeldags" kanskje, men jeg er nå veldig glad i dem jeg. Brukte de mye til begge jentene. Til alt fra hodepute til stelleteppe. Hadde flere tepper i ull også, men de er jo litt mer omstendelige å vaske. Helseteppene er jo bare i hive i maskina på kokvask og i trommelen etterpå hvis det skulle bli tilsølt.

Ang vogn så vet jeg hva jeg har lyst på, men akkurat den vogna er uaktuell. Det er bugaboo cameleon eller buffalo, men de utgår pga pris. Så jeg ser etter noe som ligner den men til en billigere penge. Det finnes heldigvis masse lookalikes nå, da lillesøster var baby fantes ikke det.
Gammel 21-04-2016, 17:54   #83
Geitrams
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,846
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

For meg står det mellom Bugaboo Buffalo og Stokke Trailz. Men vi har ikke sett så mye rundt enda, skal vente til etter sommeren i alle fall. Pris spiller ingen rolle, sier mannen. Jeg er flink til salg etterpå og får gode bruktpriser.

Shinobi: Baby Jogger er kjempebra! Har hatt trilla fra BJ, og var superfornøyd! Mannen kjøpte den på jobbreise i London før den ble vanlig i Norge, og vi har dessverre solgt den. Eneste innsigelsen jeg har er at sportsdelen ikke er vendbar, men når sant skal sies så hadde jeg forovervedt vogn til minstemann. Brukte vogna stort sett bare når han skulle sove uansett.
Men den er genial å legge sammen, og kalesjen er super. Bagdelen vet jeg ingenting om, men jeg tror den har vært litt liten, men mulig de har endret på den.
Gammel 21-04-2016, 18:03   #84
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Ja, det er eneste minuset som gjør at jeg ikke her helt bestemt. Bagen er 10cm kortere enn den første jeg så på..
Gammel 21-04-2016, 22:34   #85
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Mail om opp til 60 % på vogner og utstyr hos Jollyroom, tipser bare dere videre
Gammel 24-04-2016, 22:08   #86
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Dukker stadig opp reklame på FBen min om "mor og barn gode tilbud" fra Komplett Apoteket - bare sender videre i tilfelle det er noen av dere som kan ha bruk for noen av tingene!
Gammel 24-04-2016, 23:00   #87
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.

Gresk dette... min yngste er jo 10 år...

...............................
Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-04-2016, 23:27   #88
Luca
Medlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 356
Luca er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Emi Vis post
Gresk dette... min yngste er jo 10 år...
Hehe, ja det er litt rart å starte opp etter så mange år! 8 år for min del, og må liksom lete litt i hukommelsem for å innstille meg i baby-modus igjen. Mye som går i glemmeboka!
Men åååh, som jeg gleder meg til å fylle opp med små søte plagg og utstyr.
Gammel 25-04-2016, 02:22   #89
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Luca Vis post
Hehe, ja det er litt rart å starte opp etter så mange år! 8 år for min del, og må liksom lete litt i hukommelsem for å innstille meg i baby-modus igjen. Mye som går i glemmeboka!
Men åååh, som jeg gleder meg til å fylle opp med små søte plagg og utstyr.
Jeg solgte jo vippestolen & bæreselen....
Kasta vogna pga det viste seg å være mus på kvistrommet...
De navnene som nevnes sier meg ingenting...

Jeg har nyfødtklær og sprinkelseng. Så madrass, vogn og bilstol er på må ha lista.. stellekommode også.. må skrive lista snart... føler bare det er litt tidlig ennå...

...............................
Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-04-2016, 21:12   #90
Freezsch
Medlem

Freezsch sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 115
Freezsch er på vei til noe stort.

Kjenner jeg er veldig heldig. Har tatt vare på nesten alt jeg. Klarte ikke å selge da lillemor vokste ut av alt,og det er jeg glad for nå.
Har vugge,kurv,sprinkelseng,stellebord,bagvogn og sportsvogn(baby jogger city mini gt),vippestol,bæresæle,bilstol,leketeppe,dyner,klær osv osv..eneste jeg solgte var baby dan lekegrinda/peisgrinda..så det må jeg ha igjen altså.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:28.