Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-12-2011, 21:33   #21
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tvillingvogn

Sjekk om det er mye å spare på å bestille lammeskinn!
Gammel 04-12-2011, 21:42   #22
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Lurt! Når en først handler og skal betale frakt og greier så er det bare å slenge på med både det ene og det andre.
Gammel 04-12-2011, 22:14   #23
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, for det blir sikkert ikke så mye høyere fraktkostnader selv om man putter oppi et par kg til.

Vet ikke om det er myggnett med på sportsvogndelen, ellers bør du vel huske på å bestille det også.

Tror noen bestiller bilstoler også?
Gammel 04-12-2011, 23:11   #24
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Bilstoler har vi.
Gammel 05-12-2011, 13:47   #25
melise
Supermedlem

melise sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Buskerud
Meldinger: 663
melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.

Jeg tror ikke det er integrert myggnetting i baggene, det er hvertfall ikke det i sportsvognkalesjene. Var ikke det i den første Tfk vogna jeg hadde, men kan jo være det i 2011- modellen

Jeg kjøpte ny myggnetting til vognene, likte ikke den orginale til Tfk, syns den var for svart

Våre 2 søte små ble født 06.04.11, 36+2
melise er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2011, 13:58   #26
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Mener jeg leste det.. *sjekker* Jepp, Including mosquitonet står det på bagen.
Gammel 05-12-2011, 15:58   #27
Rødfugl
Supermedlem

Rødfugl sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Meldinger: 291
Rødfugl er bare skikkelig grei.Rødfugl er bare skikkelig grei.Rødfugl er bare skikkelig grei.Rødfugl er bare skikkelig grei.

Det er med myggnetting men den er ikke i kalesjen sånn som på sportsvognen. Men Den hektes over kanten på kalesjen. Jeg elsker den innebyggede i sporstvognen. Greit å vite hvor den er til en hver tid.
Gammel 05-12-2011, 18:14   #28
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Rødfugl Vis post
Det er med myggnetting men den er ikke i kalesjen sånn som på sportsvognen. Men Den hektes over kanten på kalesjen. Jeg elsker den innebyggede i sporstvognen. Greit å vite hvor den er til en hver tid.
Er den innebygd i sportsdelen? Leser ikke det noen plass...
Gammel 05-12-2011, 20:03   #29
Rødfugl
Supermedlem

Rødfugl sin avatar

Rødfugl er bare skikkelig grei.Rødfugl er bare skikkelig grei.Rødfugl er bare skikkelig grei.Rødfugl er bare skikkelig grei.

Jeg har bare singelvogna og der er den det.

Klarer ikke se klart på bilde om den gjør det. Så da må noen med vogna svare.

Her er jo den nye:

Her er den gamle som jeg ser har samme innebygde nettet som på singelvogna:
Gammel 05-12-2011, 20:12   #30
Rødfugl
Supermedlem

Rødfugl sin avatar

Ser ikke ut som det er det når jeg ser på you tube Kallesjen på den nye tvillingvogna ser veldig lik ut som buggsteren sin synes jeg. Men det er jo ikke verdens undergang om den er løs heller.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:40.