Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > SnartPappa
Stengt diskusjon

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2005, 23:15   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
SnartPappa har blitt et lukket forum

Graviditet er noe som gjerne opptar jenter i større grad når det gjelder å prate om temaet.
Gutta har imidlertid også behov for å prate om temaet, og siden vi jenter ofte skravler mye når vi prater om ting som interesserer oss og dermed har en tendens til å overkjøre gutta, ble det i sin tid laget et eget forum hvor hensikten var at gutta skulle få prate uforstyrret - altså SnartPappa.
Dessverre har deres eget "private" lille forum til tider blitt innvadert av jenter, så vi har nå sett oss nødt til å stenge det for posting av vanlige registrerte brukere, altså jentene.

SnartPappaene har blitt/blir overført til en nyopprettet brukergruppe - SnartPappa - som har skrivetillatelse her, slik at de kan få prate i fred mens jentene ikke får til annet enn å se på.

SnartPappa'er får blå skrift i brukernavnet sitt når de er overført til SnartPappa-brukergruppen.

Dersom du er en SnartPappa og har brukernavn med svart skrift, vil jeg be deg sende hjelpeadmin Stine-mor en PM slik at hun kan overføre deg til riktig brukergruppe så fort jeg får anledning.
Dersom brukernavnet allerede vises i blå skrift, så er det et tegn på at man alt er overført til SnartPappa-gruppen og dermed ikke behøver å sende meg en PM.

mvh
Pernille - eks-hjelpeadmin

Sist endret av Tidl. bruker; 28-03-2006 kl 09:20.

Stengt diskusjon

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:24.