Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Forslag til nye diskusjonsforum
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-12-2007, 23:00   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Question Førstegangsfødende og ensom?

Ønsker meg et slikt underforum her. Noen andre som kunne tenke seg det?

Har i dag oppdaget at vi er ganske mange (bare i aprilklubben) som sitter på hver vår tue alene rundt om i landet. Det hadde vært fint om vi kunne hatt vårt eget underforum, syns dere ikke? Jeg har sambo, så jeg er ikke alene. Men når du flytter til et nytt sted, er det vanskelig å få kontakt med andre likesinnede. Spes når du ikke har barn fra før. Det hadde vært godt å hatt et eget sted der alle terminklubbene kunne samles.

I mellomtiden lager jeg en egen tråd for oss, så kan denne evt flyttes over dit om det blir et slikt underforum.
  Svar med sitat
Gammel 04-03-2008, 15:56   #2
Katharina
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Førstegangsfødende og ensom?

Trenger man være førstegangsfødende for å være ensom?

Jeg har barn fra før, men føler med tidvis ensom likevel jeg. Kjenner så få andre som er hjemme på dagtid...
  Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 23:34   #3
B30
Supermedlem

B30 sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 572
B30 er et navn alle kjenner.B30 er et navn alle kjenner.B30 er et navn alle kjenner.B30 er et navn alle kjenner.B30 er et navn alle kjenner.B30 er et navn alle kjenner.
Sv: Førstegangsfødende og ensom?

Heisann

Melder meg på her jeg.
Er veldig spent på hvordan det blir nå som jeg har gått ut i permisjon. All min sosiale kontakt utenom mannen har til nå vært på jobben. Vi flyttet tilbake hit for to år siden, etter å ha bodd 11 år i Oslo. Alle jeg kjente her tidligere, har jo flyttet fra bygda og er her bare i ferier. Håper det blir 'lettere' å komme i kontakt med folk når vi får barn...
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:37.