Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Forslag til nye diskusjonsforum
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-05-2008, 14:27   #1
Fru Jacobsen
Seniormedlem

Fru Jacobsen sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,776
Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.
FlyLady

Kunne tenke meg et forum som omhandlet FlyLady

Min blogg
Januar 09, Oktober 10, Mars 13
Fru Jacobsen er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-05-2008, 23:51   #2
Tossi
Æresmedlem

Tossi sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Trønder
Meldinger: 10,387
Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: FlyLady

Siterer fra forumreglene:
Sitat:
Husk at fokuset på sidene skal holdes på det å være gravid.
Moderatorgruppa kan ikke se at FlyLady-temaet faller inn under dette, da det omhandler etablering av gode rutiner i hverdagslivet generelt. Et slikt underforum vil derfor ikke bli etablert, eventuelle interesserte kan benytte seg av InspirasjonOnline istedet.

Mvh
Tossi, moderator
"I never said it would be easy, I said it would be worth it"
Tossi er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 18:59   #3
Fru Jacobsen
Seniormedlem

Fru Jacobsen sin avatar

Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.Fru Jacobsen har en strålende fremtid.

hehe Jo, det er jo husholdning for gravide program der

Min blogg
Gammel 19-05-2008, 23:58   #4
Monikum
Veteranmedlem

Monikum sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Ålesund
Meldinger: 4,404
Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Trinemor86 Vis post
hehe Jo, det er jo husholdning for gravide program der
Da er det vel bare å lage en FlyLady tråd under Hushold, hjem og hobby??
Monikum er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 21:03   #5
Fru Jacobsen
Seniormedlem

Fru Jacobsen sin avatar

Den er god, da skal jeg få gjort det en av dagene

Min blogg
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:36.