Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Enslige gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-10-2008, 17:56   #1
Kel
Gjest

Meldinger: n/a
glis Tips til hvordan man holder humøret oppe

Som dere ser jeg prøver å sparke litt liv i sakene her ved å starte en del tråer

Så hva gjør jeg om humøret ikke er på topp en dag?

Jo, da minner jeg meg selv på de gode tingene i livet.

F.eks Norge er et godt og trygt land. Jeg bor i en liten men fin leilighet som passer fint for meg og den lille når han kommer.

Jeg har slekt i Cape Town, og der bor flertallet av befolkningen i hus som er mindre enn min kåk. Der bor det typisk 4-6 mennesker på 12 m2.

Om du skulle lure, ja jeg er norsk. Men jeg har en nær slektning som bor der nede og som har en samboer som kommer fra arbeiderstrøket i Cape Town hvor alle bor smått.

Ting som før kanskje syntes litt kjipt blir på en måte ikke så ille lenger når en får satt det i perspektiv
  Svar med sitat
Gammel 01-01-2009, 19:11   #2
FatallyYours
Seniormedlem

FatallyYours sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,107
FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips til hvordan man holder humøret oppe

herlig med slik positivitet!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:15.