Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Enslige gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-06-2009, 16:20   #1
39 år.
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 33
39 år. har en aura rundt seg.39 år. har en aura rundt seg.39 år. har en aura rundt seg.
Abort eller ikke abort?

Jeg grubler mye nå om dagen. Uten at det var planlagt har jeg nå oppdaget at jeg er gravid med min til og fra kjæreste. Han er 40 og har ikke barn fra før. Jeg har to barn fra før, og jeg kan ikke se for meg oss alle leve sammen som en familie, selv om jeg er utrolig glad i ham. Han er den beste når han er edru, men han har et alkoholproblem og når han drikker kan han bli borte i flere dager. Jeg er en ressurssterk kvinne og har en god jobb jeg trives i. Barna mine er 8 og 10 år. Det er enda ikke for sent å velge abort. Et barn er jo en velsignelse, men jeg må tenke litt på det å få barn med en far som er så ustabil. Jeg har ingen familie som kan stille opp som barnevakt - hvilket betyr jeg vil måtte ofre det meste av voksen-sosialt liv. Jeg vet ikke helt hva dere kan hjelpe meg med, men jeg setter pris på tilbakemeldinger og vil gjerne høre om andre har liknende erfaringer selv eller fra andre. Tusen takk.
39 år. er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-07-2009, 10:14   #2
gizmodamen
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Abort eller ikke abort?

Så denne nå jeg og håper virkelig det ordnet seg for deg
  Svar med sitat
Gammel 01-08-2009, 11:42   #3
likkja
Supermedlem

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 558
likkja er fantastisk mot andre.likkja er fantastisk mot andre.likkja er fantastisk mot andre.likkja er fantastisk mot andre.likkja er fantastisk mot andre.likkja er fantastisk mot andre.likkja er fantastisk mot andre.

Så denne først nå, hvordan gikk det med tankeprossessen? Er ikke en enkel situasjon, og det er bare du som kan ta en slik avgjørelse for dere. Håper du kom frem til et valg du føler er rett for dere!

KNIIIIIP!!!!
likkja er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-08-2009, 21:56   #4
Studentinne
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av 39 år. Vis post
Jeg grubler mye nå om dagen. Uten at det var planlagt har jeg nå oppdaget at jeg er gravid med min til og fra kjæreste. Han er 40 og har ikke barn fra før. Jeg har to barn fra før, og jeg kan ikke se for meg oss alle leve sammen som en familie, selv om jeg er utrolig glad i ham. Han er den beste når han er edru, men han har et alkoholproblem og når han drikker kan han bli borte i flere dager. Jeg er en ressurssterk kvinne og har en god jobb jeg trives i. Barna mine er 8 og 10 år. Det er enda ikke for sent å velge abort. Et barn er jo en velsignelse, men jeg må tenke litt på det å få barn med en far som er så ustabil. Jeg har ingen familie som kan stille opp som barnevakt - hvilket betyr jeg vil måtte ofre det meste av voksen-sosialt liv. Jeg vet ikke helt hva dere kan hjelpe meg med, men jeg setter pris på tilbakemeldinger og vil gjerne høre om andre har liknende erfaringer selv eller fra andre. Tusen takk.
Tenkte også tanken abort da jeg fant ut.... Noe jeg skammer meg litt over. Typen ville også jeg skulle gjøre abort, men kom frem til at det ikke var noe for meg. + Jeg studerer i utlandet og vil ha 3 år av studiet igjen der nede, og har heller ingen familie der! Men er villig til å gjøre det, for for meg er det bedre enn abort. Jeg vet jeg ville angret. Sa til typen at han kunne stikke om han ville, men han ville ikke det så. Vi tar det som det kommer og håper på det beste Masse lykke til med valget ditt!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:16.