Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Risikosvangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-10-2009, 11:14   #31
Tári
Veteranmedlem

Tári sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,838
Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Er det ingen som har risikosv.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma67 Vis post
Står det noe om hvilke antistoffer de har funnet? Vet litt om anti-D, men ikke så mye om andre. Det vil nok gå bra, men det er slitsomt å leve 14 dager av gangen.
Jeg vet egentlig ikke så mye enda. Har ikke vært hos lege og venter på svar på blodprøve nr 2. Den 19 november skal jeg på UL for da er jeg rundet 24 uker. De gjør ikke noe mer før den tid mener jeg.
Jeg spurte en venninne som er bioingeniør om dette og hun sjekket i databasen til blodbanken. Hun sa at jeg hadde CDe/CDe eller R1R1 som hun kalte det. Jeg har jo ikke Rhesus minus, så dette har dukket opp nå i 3 (4) svangerskapet. Titeret mitt var på 2 i uke 14.
Men håper på å få endel svar den 19 november. Da er det UL med lege.
Tári er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-11-2009, 23:59   #32
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jepp, mitt svangerskap blir kategorisert som risiko fordi jeg har diagnosen habituell abort. I tillegg hadde jeg begynnende svangerskapsforgiftning den gangen jeg fikk fullføre 9 måneder og snuppa ble født livløs. Men jeg føler meg forsåvidt relativt trygg bare jeg kommer over 16 uker

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no

Sist endret av Meo; 16-11-2009 kl 00:11.
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-11-2009, 10:35   #33
Mamma67
Gjest

Meldinger: n/a

Lykke til den 19.11. Jeg skal på siste ultralyd den 30.11 og får vite mer om dato for fødsel da. Her går det bra med lave titerverdier.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tári Vis post
Jeg vet egentlig ikke så mye enda. Har ikke vært hos lege og venter på svar på blodprøve nr 2. Den 19 november skal jeg på UL for da er jeg rundet 24 uker. De gjør ikke noe mer før den tid mener jeg.
Jeg spurte en venninne som er bioingeniør om dette og hun sjekket i databasen til blodbanken. Hun sa at jeg hadde CDe/CDe eller R1R1 som hun kalte det. Jeg har jo ikke Rhesus minus, så dette har dukket opp nå i 3 (4) svangerskapet. Titeret mitt var på 2 i uke 14.
Men håper på å få endel svar den 19 november. Da er det UL med lege.
  Svar med sitat
Gammel 19-11-2009, 00:11   #34
Lykke liten
Medlem

Lykke liten sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Sted: Haugesund
Meldinger: 161
Lykke liten har en aura rundt seg.Lykke liten har en aura rundt seg.Lykke liten har en aura rundt seg.

Jeg har risikosvangerskap, gravid med tvillinger.

På kontroll for 2 uker siden hadde jeg begynt å få åpning, nå er det oppfølging hver uke m/inn- og utvendig UL (utvendig kun annen hver) for å sjekke.

Skal på kontroll imorgen - håper og tror at "tilstanden" er stabil og ikke forverret.

Lykke liten er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:23.