Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2010, 12:27   #1
H2O
Supermedlem

H2O sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 508
H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.
kidoki Her har de store mammabukser!

Gikk fra HM i rimelig dårlig humør forrige fredag etter et mildt sagt misslykket forsøk på å få tak i noen nye mammaklær. Jeg er overvektig, men ikke sånn veldig overvektig . Etter å ha prøvd klærne på HM følte jeg meg imidlertid helt enorm . Poenget mitt er imidlertid jeg har funnet en butikk med fine mammabukser som sitter godt selv om man er stor.

http://mammamiss.no

Hun har ikke de aller største str., men har opp til str 48 i mange av buksene. Str. er dessuten realistiske. Jeg måtte ned en str i forhold til HM i de buksene jeg prøvde, unntatt linbuksen. Hvis du bor i nærheten av Porsgrunn tar hun gjerne imot folk som vil prøve. Hun burde egentlig drevet butikk og ikke nettbutikk, for hun var utrolig flink til å se hva som passer deg og ikke. Hun er opprinnelig belgisk, men snakker godt norsk. Språket på nettsiden bærer litt preg av ikke norsk opprinnelse, men siden er seriøs alikevel. Virkelig verdt å ta en titt om ikke annet .

med Mamamia
H2O er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-05-2010, 12:34   #2
impatient
Supermedlem

impatient sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 546
impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.
Sv: Her har de store mammabukser!

Så bra! Men æsj, jeg er større enn str 48 uansett. Jeg sliter også med å finne mammabukser, eller joggebukser i store str som er LANGE nok i beina. Er ikke sååå lekkert når alt ser ut som høyvannsbukser, og når jeg bøyer meg, er det sprekk så langt øyet ser
Gammel 05-05-2010, 12:36   #3
H2O
Supermedlem

H2O sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 508
H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.H2O har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av impatient Vis post
Så bra! Men æsj, jeg er større enn str 48 uansett. Jeg sliter også med å finne mammabukser, eller joggebukser i store str som er LANGE nok i beina. Er ikke sååå lekkert når alt ser ut som høyvannsbukser, og når jeg bøyer meg, er det sprekk så langt øyet ser
Det var synd. Buksene hennes er i hvertfall lange. Jeg må nok legge opp de jeg kjøpte .

med Mamamia
H2O er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-05-2010, 12:41   #4
Fluke
Supermedlem

Fluke sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 586
Fluke er fantastisk mot andre.Fluke er fantastisk mot andre.Fluke er fantastisk mot andre.Fluke er fantastisk mot andre.Fluke er fantastisk mot andre.Fluke er fantastisk mot andre.

Takk for tips!

Termin 23. desember
gutt 2002
Fluke er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2010, 08:11   #5
Mammatil3
Supermedlem

Mammatil3 sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 766
Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.

Vil bare tipse dere om Bittens i stavanger. Hun har nettsider, og en kan ringe inn og bestille pr. telefon i oppkrav. Buksene er store, jeg måtte ned hele to str på de to jeg bestilte. Jeg kjøpte en sort bukse og en jeans, og de er kjempefine. Litt dyre kanskje, men så absolutt verdt prisen. God service, pakken kom dagen etter.

med Tarzan og Tess74

Mammatil3 er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-05-2010, 22:47   #6
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Bra tips H2O, takk!

Ellers er jeg er hittil godt fornøyd med kolleksjonen til Kappahl i store størrelser, XLNT. På bukser altså, de fungerer supert som mammabukser. De kan dras godt over magen i stretch, uten at resten av buksen ser ut som et telt. Jeg kjøpte 3 stk der forrige uke, en vanlig bukse og to capritights i dongeriaktig stoff. I størrelse 52 som passer meg greit nå i uke 29, og i noen uker til fremover. Usikker på om de vil passe helt i slutten av svangerskapet, men det kommer jo ann på hvor mye magen vokser (jeg er HELT avhengig at buksene dras over magen, minst til navlen. klarer ikke å ha den "nedenfor" magen )

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:52.