Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Forslag til nye diskusjonsforum
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-06-2010, 20:05   #1
carija
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 708
carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.
Donorforeldre

Kanskje det hadde vært greit med et eget forum for donorforeldre under "foreldregrupper"? Jeg vet at vi er endel her akkurat nå, og det kan være greit å ha en egen plass å diskutere på. Donorforeldre-forumet kan jo være for både de som har brukt donorsæd, donoregg og embryoadopsjon(både donoregg og donorsæd).
carija er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-06-2010, 20:53   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Donorforeldre

Dette stemmer jeg også for

Vi er jo i en litt anderledes situasjon enn IVF-gjengen. Og jeg har ikke brukt IVF f.eks
  Svar med sitat
Gammel 07-06-2010, 20:56   #3
Tidl. bruker
Gjest

Nå har jo jeg termin om bare halvannen mnd, men jeg stemmer for forslaget. Jeg har barn unnfanget med donorsæd, og jeg syns ikke jeg passer inn i IVF-gruppen.
  Svar med sitat
Gammel 13-06-2010, 18:28   #4
Tidligere bruker
Gjest

Dytter på denne jeg. Ser ikke ut til at noen moddis har sett denne enda?
  Svar med sitat
Gammel 13-06-2010, 20:46   #5
Didi
Veteranmedlem

Didi sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,565
Blogginnlegg: 45
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har sett den og diskuterer fremdeles rundt temaet - beklager at det ikke har kommet noen tilbakemelding om det

Apebarnet Didibert Aksjon "få ut Didibert" fullført 17/3-06
Tigergutten Krapylet Aksjon "få ut Krapylet" fullført 17/4-08
Løvinnen Lilletull kom i racerfart 15/8-11
Didi er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2010, 20:48   #6
carija
Supermedlem

carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.carija har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Didi Vis post
Vi har sett den og diskuterer fremdeles rundt temaet - beklager at det ikke har kommet noen tilbakemelding om det
Så bra
Gammel 13-06-2010, 22:06   #7
Tossi
Æresmedlem

Tossi sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Trønder
Meldinger: 10,387
Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi vil døpe om IVF-forumet til å dekke alle former for assistert befruktning - AIH, AID, IVF, ICSI, donoregg osv. Vi ønsker ikke å opprette et eget, fast underforum kun for donorforeldre, for aktiviteten er allerede lav i det eksisterende IVF-forumet.

Om dette ikke føles dekkende, så står man fritt til å opprette en egen sosial gruppe med egen målgruppe/tema.

På vegne av moderatorgruppa
Tossi
"I never said it would be easy, I said it would be worth it"
Tossi er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2010, 22:29   #8
Tidligere bruker
Gjest

Ah! Så bra
Måtte bare mase litt jeg

sånn gruppe hadde jo vært knall. Det må vi få til jenter
  Svar med sitat
Gammel 13-06-2010, 22:44   #9
carija
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Adel Vis post
Ah! Så bra
Måtte bare mase litt jeg

sånn gruppe hadde jo vært knall. Det må vi få til jenter
Ja, det hadde vært kjempe fint
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:27.