Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-06-2010, 08:35   #21
nille
Medlem

nille sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: østlandet
Meldinger: 222
nille er som en uslipt juvél.nille er som en uslipt juvél.nille er som en uslipt juvél.
Sv: Hvor lite kan man få til å gå opp?

Selvfølgelig må det være mulig å skryte av seg selv når man ikke går opp i vekt. Vi som har mye å gå på i utgangspunktet vet jo hvordan det er når man går ned - da må man få litt skyt.

Jeg gikk opp 12 kg forrige gang, men det var nok mest vann, barn osv. for jeg veide mindre når jeg kom hjem enn jeg gjorde før jeg ble gravid.
Så lenge vekta er i det området så tror jeg ikke det er noe poeng å lage noe nummer ut av at man går opp noe. En graviditet er jo ikke en slankekur. Og vann i kroppen kan utgjøre veldig mye på vekta. Dessuten må jo 2 barn i magen veie mer enn 1 - logisk

For å skryte av meg selv: Jeg gikk litt ned til å begynne med, og er nå (28 uker) tilbake til start. Kjempestolt. Jeg får veldig bra oppfølging på Adipol klinikken. Jeg har absolutt ikke slanket meg, men kuttet ut alt som inneholder sukker. Jeg spiser faktisk mere fett enn før og blir derfor mettere enn jeg har vært på diverse Grete Roede kurer gjennom livet. Heldigvis har jeg ikke vært plaget av vann i kroppen enda, og håper å unngå det denne gangen.

2006
13 september
nille er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-06-2010, 09:08   #22
*Måne*
Supermedlem

*Måne* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 707
*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.

Jeg spiser og mye fett, og mye grønnsaker. Kostholdsbloggen min ligger i signaturen, der kan man lese om hvordan vi spiser her hjemme, om dere er interessert.
*Måne* er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-06-2010, 12:27   #23
kesam
Seniormedlem

kesam sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,386
kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flink du er Måne
Venninna mi gjekk ikkje opp noko i svangerskapet, ho klarte å halde vekta heile tida, og brukte av overskuddet sitt, så det er fullt mogeleg å gå gjennom eit svangerskap utan å gå opp i vekt. Babyen tek det den treng av næringsstoff allikevel, men det er veldig bra at du er flink og spiser sunt, for du treng næring du også!

Sist endret av kesam; 22-06-2010 kl 12:30.
kesam er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:53.