Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Vekt og ernæring
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2010, 21:14   #11
Huba
Supermedlem

Huba sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,387
Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.Huba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når man ikke kan amme

Tusen takk for mange gode svar!

Det er nok riktig at jeg må spørre på sykehuset. Jeg føler bare at det er litt "masete" av meg, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Jaja, det ordner seg nok. Vi får se om jeg har is i magen til å vente til neste kontroll, da er jeg 39+5...

Uansett er det veldig godt å kunne spørre og få noen svar her også. Det er alltid godt å høre om andres erfaringer.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pingvin Vis post
Hvorfor vente med å gi flaske? Aner ikke, kanskje de starter opp straks for alt jeg vet.
Jeg tenker at det er jo ikke "de" som skal gjøre noe som helst. Det er MIN baby!

Som tredjegangs er jeg denne gangen endelig trygg nok på meg selv til å føle at jeg har rett til å gjøre ting på min måte og ta ansvar for meg og mitt. Inkludert mate barnet mitt! Jeg vil gjerne ha informasjon, så mye som mulig og så god som mulig, slik at JEG kan få bestemme hvordan jeg vil innrette meg. Det er jo ikke de på sykehuset som bestemmer over meg og babyen min. Det er jeg som skal få baby!

Når det er sagt retter jeg meg selvfølgelig etter gode, velbegrunnede råd fra sykehuset. SÅ vanskelig skal jeg ikke være. Jeg vil bare gjerne vite... Ha informasjon!

'03 '05 og 14. september 2010
med MsTupsi og Fjordalv
Huba er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-09-2010, 23:56   #12
xtina
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Vest
Meldinger: 1,489
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når man ikke kan amme

Grunnen til at barnet ikke får melk med en gang er nok at man prøver å etterlikne naturen. De færreste har særlig med melk den første tiden, men sugebehovet er stort alikevel. En nyfødt kunne nok klart å få i seg mye mer enn den egentlig har "plass" til, pga suttebehovet. I løpet av det første døgnet får det altså, men ikke inne på fødestuen. (her jeg jobber iallefall)

Men igjen, råder deg til å ta med smokk! Man må trappe forsiktig opp på mengden mat babyen kan få, og da er en smokk gull å ha når baby vil suge men har fått "kvota" si.

xtina er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:42.