Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Enslige gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2010, 19:27   #11
Ida89
Medlem

Ida89 sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Meldinger: 80
Ida89 har en aura rundt seg.Ida89 har en aura rundt seg.Ida89 har en aura rundt seg.
Sv: Er det bare meg?

Sitat:
Opprinnelig postet av hanne007 Vis post
Huff så kjipt... Regner med du er født i 89 siden det står i ditt navn? I såfall så er vi i ganske lik situasjon, men jeg er ti år eldre enn deg.
Så her er abort uansett ikke et alternativ.

Mannfolk... hva skal vi med de? Frustreeert
Ja jeg er 21.. 22 når lillegull blir født. Jeg vil virkelig ikke ta abort men barnefaren tvinger meg til abort og det føles så tungt nå.. hva sier din barnefar?
Gammel 21-09-2010, 20:09   #12
hanne007
Medlem

hanne007 sin avatar

Meldinger: 157
hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ida89 Vis post
Ja jeg er 21.. 22 når lillegull blir født. Jeg vil virkelig ikke ta abort men barnefaren tvinger meg til abort og det føles så tungt nå.. hva sier din barnefar?
Husk at han ikke kan tvinge deg til noe som helst!

Min sier at jeg er alene på dette, at man ikke skal sette barn til verden når man ikke er sammen lenger (jeg skjønner jo den, men baby ble laget mens vi enda var sammen). Han vil ikke ha noe kontakt. Men det er greit det. Trist, men jeg vet det kommer til å bli flott når baby kommer

Prøver å være positiv
hanne007 er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-09-2010, 21:07   #13
Nina82
Seniormedlem

Nina82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Follo
Meldinger: 1,050
Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.

Uansett, om dere vil ha barnet og typen ikke vil. Og dere eventuelt blir alene med barn så er det ikke verdens undergang. Vi her i Norge er veldig heldige med div støtte. Men man vil jo så klart at familien skal støtte -deg- og. Og tenk på dere selv før gubben. For det er jeg nesten helt sikker på at HAN gjør og. (tenker på seg selv)
Og Ida.. Ingen kan hate deg for at du vil beholde et barn vel. Synes jeg er skikkelig umenneskelig vertfall. Dem foreslår sikkert abort og tror det er det beste. Noe det kanskje er. Men det er hva du vil og føler som er viktigst. Og når magen vokser og nurket kommer så tror jeg mange rundt deg vil støtte deg og være glad i både deg og nurket.
Du kan hvis du vil og det ordner seg alltid på et vis

Jeg var alene med 1 mann til hun var 3, så fant vi sammen igjen..flyttet sammen bodde sammen i 2 år og i den tiden fikk vi nummer 2. Så flyttet jeg ut igjen. og nå venter jeg da som sagt nummer 3. Jeg var også bare 22 når jeg fikk min første.
Jeg har det faktisk helt supert. Eneste jeg ser som et problem nå er å finne et sted å bo som er romslig nok til 3 barn. og til en passelig penge. med 1 barn går det liksom an å bo i en liten leilighet. men 3? Nei takk. I need space !!
Også bil da....med plass til 3 !! barneseter.
Gammel 22-09-2010, 14:01   #14
hanne007
Medlem

hanne007 sin avatar

hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.

Her er alt bare kaos...
Jeg har sagt jeg ikke kommer til å ta abort. Han responderte med å si at han hater meg, revet kort, bilder av oss etc i tusen biter og kastet det... Kaller meg sinnssyk og påsto også at jeg hadde gjort dette med vilje.
Jeg pakker mine ting og drar, må tenke på min helse nå. Det er så vondt.

Jeg skjønner jo han også, men han kan ikke behandle ett menneske slik.

Så nå er fokus: Lille i mage og shit i mannen!
Gammel 22-09-2010, 15:24   #15
Nina82
Seniormedlem

Nina82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Follo
Meldinger: 1,050
Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.

Jeg holder med deg Hanne007.. Drit i mannen og fokus på ungen.
Så godt du har fått bestemt deg for hva DU vil.
Du kommer nok ikke til å angre
Gammel 22-09-2010, 17:11   #16
rakkaus
Supermedlem

rakkaus sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 632
rakkaus har mye å være stolt av.rakkaus har mye å være stolt av.rakkaus har mye å være stolt av.rakkaus har mye å være stolt av.rakkaus har mye å være stolt av.rakkaus har mye å være stolt av.rakkaus har mye å være stolt av.rakkaus har mye å være stolt av.rakkaus har mye å være stolt av.

Stor klem til dere damer, dette klarer dere!

Selv hadde jeg som 19 åring både min svigermor og min daværende "mann" i mot meg når jeg ble gravid. Begge maste lenge om abort, men jeg sto på mitt. De er veldig i glade i det barnet nå..... så det skal noe til at de fortsetter å "hate" osv.... og gjør de det så er de ikke verdt det, tenker jeg. Men barna er alltid verdt det.. Det å få barn er en stor gave! ta i mot gaven, dere klarer dere fint!

edit: jeg ble alenemor, og det gikk også helt fint. Det er noen tøffe tak, men det er også uendelig mye kjærlighet fra den lille

Gleder seg til april

Sist endret av rakkaus; 22-09-2010 kl 17:14.
rakkaus er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-09-2010, 19:47   #17
hanne007
Medlem

hanne007 sin avatar

Så snille dere er Takk

Håper bare magen begynner å vokse snart, slik at det blir mer virkelig!!!
Det er en dyster tanke egentlig å bli heeeelt alene. Håper bare at han kommer seg etterhvert, men jeg tar ikke høyde for det.

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:50.