Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2010, 22:21   #11
Siddismamma
Supermedlem

Siddismamma sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Stavanger
Meldinger: 508
Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.
Sv: AmmeBH i stor str. - med bøyler!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Fidelibom Vis post
Kanskje de har fått noen nye på Change... interessant! Hadde denne BH'en push up effekt, siddismamma? Og hvilke størrelse fantes de i?
Ikke noe push nei. Den var heller ikke polstret, men hadde et tynt svart stoff innerst og et blondestoff utenpå. Ikke en BH til å bedrive sport i, men kjekt å ha noe fint innerst når man skal sitte og flashe brystene i diverse juleselskaper.

De var rimelig utvalgt i butikken der jeg var og hadde ikke inne alle størrelser i alle farger, men hun som jobbet der sa at det kom inn nye hele veien. (De hadde hvertfall 75 D og E cup)

Siddismamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-11-2010, 11:22   #12
Ntsn
Supermedlem

Ntsn sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,153
Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.

Får ta meg en tur og kikke, jeg har jo enda god tid jeg da. Har bestemmt meg for å ikke bruke ammebh'ene før jeg faktisk skal amme

Jeg kommer til å velge litt forskjellig. En stor og god uten bøyler, og et par litt mer sexy med bøyler.

Triumph vil jeg tro at har noen i stor str, men de går "bare" opp i G-cup.
De har en del butikker med godt utvalg.
Gammel 10-11-2010, 20:07   #13
Attpåskatten
Medlem

Attpåskatten sin avatar

Medlem siden: May 2010
Meldinger: 254
Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Siddismamma Vis post
Change har ammebh'er med spiler, men usikker på hva som er det største, tror muligens det er F
Hvor finner man denne butikken da? Jeg MÅ prøve... Har brent meg flere ganger på div. nettkjøp...

Mulig det var Trumph jeg hadde sist ja, og ikke så unsannsynlig at det var på Cubus jeg fant dem den gangen. Men nå hadde de altså ikke

Jaja, lete videre...
Takk for svar i allefall!!
Attpåskatten er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-11-2010, 21:51   #14
Siddismamma
Supermedlem

Siddismamma sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Stavanger
Meldinger: 508
Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Attpåskatten Vis post
Hvor finner man denne butikken da? Jeg MÅ prøve... Har brent meg flere ganger på div. nettkjøp...
De har butikkoversikt på hjemmesiden sin:
http://www.change.com/no/butikker/

Siddismamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2010, 08:19   #15
J.A.D.A
Seniormedlem

J.A.D.A sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,195
J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Siddismamma Vis post
Change har ammebh'er med spiler, men usikker på hva som er det største, tror muligens det er F
Jeg har iallefall amme-bh'er med spiler fra Change i str 70G.
Sto mellom G og H da jeg skulle kjøpe...

Vil absolutt anbefale "ordentlige" amme-bh'er, i riktig str
(Noe jeg trodde jeg brukte, men som var heeelt feil da jeg først fikk målt )

med Stereophox, Barn-i-Desember, Starfish, Suzi og Junio
J.A.D.A er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:54.