Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-11-2011, 18:28   #1
Fritillaria
Supermedlem

Fritillaria sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sted: Telemark
Meldinger: 721
Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.
Hurra! Flott vinterkåpe for ekstra tjukke meg! (anbefaling)

Siden det, i følge klesbutikkene og designerne, ikke finnes tjukke gravide i dette landet (som bruker OVER strørrelse L i H&M-standard) måtte jeg kikke utenlands etter en pen vinterkåpe.

I dag kom den levert på døren her, og jeg er så hysterisk lykkelig fordi den er såååååå fin! Bestilt på www.oldnavy.gap.com
Her kan jeg vokse de neste månedene! Den er ikke så kjempevarm som en thermojakke, men med ullundertøy ol skal det nok bli vei i vellinga allikevel. Hurra!

Jeg kjøpte også noen andre ting som var veldig fine. Tok sjansen på XXL (bruker vanligvis rundt ca str 48-50) og alt sammen passet utmerket bra. Vinterkåpen er lenger på meg enn på modellen på bildet. Jeg er jo knappe 161 cm kort, men det gjør ikke noe.

Jeg kan i alle fall anbefale Old Navy. Pakken kom fortere enn jeg hadde trodd. Tror jeg bestilte for 5 dager siden, og i kveld kom den på døren med DHL.
Kanskje jeg må bestille noe mer? :skrape:
Fritillaria er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-11-2011, 00:49   #2
Tigermor
Medlem

Tigermor sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 422
Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.
Sv: Hurra! Flott vinterkåpe for ekstra tjukke meg! (anbefaling)

Gratulerer med kåpa, den var virkelig fin
Gammel 24-11-2011, 22:42   #3
mips
Medlem

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Midt i
Meldinger: 76
mips vil raskt nok bli berømt.

Kjempefin kåpe! Og takk for anbefalingen av nettbutikken.. Hvordan er det med fraktgebyrer og toll eller moms??
mips er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2011, 22:51   #4
Connecta
Supermedlem

Connecta sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 804
Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.

Genialt, den vil jeg også ha! Sliter allerede med å lukke jakka. Mitt problem bruker å være å få lukket knapper over puppene, er den rommelig der også?

Connecta er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2011, 23:10   #5
Connecta
Supermedlem

Connecta sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 804
Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.

Prøvde å bestille jakken og et par småting til, men ser de la til 261 kr i porto og 309 kr i Duty og VAT. Sum på varene ble 640 kr, totalt 1200, men syns det var mye tillegg, hvis vi på toppen av det hele må betale fortollingsgebyr og mva når pakken kommer hit. Stemmer det Fritillaria noen lunde med det du betalte?

Connecta er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-11-2011, 09:50   #6
Amaya
Supermedlem

Amaya sin avatar

Meldinger: 574
Blogginnlegg: 36
Amaya er fantastisk mot andre.Amaya er fantastisk mot andre.Amaya er fantastisk mot andre.Amaya er fantastisk mot andre.Amaya er fantastisk mot andre.Amaya er fantastisk mot andre.Amaya er fantastisk mot andre.

Nydelig kåpe. Jeg elsker old navy og gap. Handlet på gap i helga og fant masse fint.
Gammel 25-11-2011, 15:12   #7
Fritillaria
Supermedlem

Fritillaria sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 721
Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Connecta Vis post
Prøvde å bestille jakken og et par småting til, men ser de la til 261 kr i porto og 309 kr i Duty og VAT. Sum på varene ble 640 kr, totalt 1200, men syns det var mye tillegg, hvis vi på toppen av det hele må betale fortollingsgebyr og mva når pakken kommer hit. Stemmer det Fritillaria noen lunde med det du betalte?
Jeg bestilte også noen flere, men det kan nok sikkert stemme. Jeg har dog ikke fått noe faktura på verken fortolling eller mva ennå.
Jo, det er selvsagt en del penger, men jeg er vant til at klær til meg er en dyr affære uansett. Jeg kan ikke handle på H&M som "normale" folk, og vinterkåpene mine (som jeg ellers kjøper på Zizzi, den eneste klesbutikken med fine klær for tjukkedamer) ligger jo alltid på 1200-1400 kr uansett, så jeg syns det er verdt investeringen.

Angående puppene: på meg er det masse plass til enda større pupper i alle fall. I BH-størrelse bruker jeg 95D/E så jeg er stor rundt ryggen, selv om ikke puppene er av de digreste.
Fritillaria er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:50.